Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να είναι ιδιαίτερο, μοναδικό, να παραμένει αξέχαστο… Θα πρέπει να αναδεικνύει την «μοναδικότητά» του σε κάθε ευκαιρία. Γι ‘αυτό και το branding είναι ιδιαίτερα σημαντικό σημείο της επιτυχημένης προώθησης ενός ξενοδοχείου.

Tα 4 βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι ξενοδόχοι προκειμένου να βελτιώσουν το branding των ανεξάρτητων και μπουτίκ ξενοδοχείων τους, αποκαλύπτει στο ehotelier η Jennifer Nagy, πρόεδρος της εταιρίας δημόσιων σχέσεων και marketing, JLNPR.

1. Τι σας ξεχωρίζει;

Η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό είναι το πρώτο μέλημα ενός νέου εταιρικού brand. Στα ξενοδοχεία, η προσοχή θα πρέπει να δίνεται στην γνωστοποίηση των πλεονεκτημάτων που προσφέρονται σε σχέση με άλλα ξενοδοχεία της ίδιας περιοχής και αντίστοιχης κατηγορίας.

2. Ποιος είναι ο ιδανικός επισκέπτης για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο;

Πριν διαμορφώσετε το branding σας, σκεφτείτε καλά σε ποιο κοινό στοχεύετε. Είναι σημαντικό να είναι γνωστό το κοινό στο οποίο απευθύνεται το ξενοδοχείο πριν καθιερωθεί η εικόνα του brand, ώστε να διασφαλίζεται ότι αυτό αντιπροσωπεύει τα στοιχεία που το διαφοροποιούν και το βοηθούν να πετύχει τους στόχους του.

3. Ποια είναι η εικόνα του brand;

Κάθε ξενοδοχείο πρέπει να επιλέγει τα οπτικά στοιχεία του branding του – τα οποία είναι το όνομα της εταιρίας, το λογότυπο, το tagline, ο σχεδιασμός ιστοσελίδας κτλ. –  έτσι ώστε ώστε το design των παραπάνω στοιχείων να ταιριάζει με την προσωπικότητα, τους στόχους και το κοινό στο οποίο στοχεύει η επιχείρηση.

4. Δώστε το μήνυμα

Αφού έχουν υλοποιηθεί τα παραπάνω βήματα, ξεκινά η υλοποίηση της στρατηγικής marketing, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων. Θα πρέπει να επιλέξετε το καταλληλότερο μέσο για την προώθησή του, βάσει του κοινού, στο οποίο στοχεύετε. Επιπλέον, Θα πρέπει να παραμείνετε συνεπείς με αυτό που σας κάνει να διαφέρετε από τον ανταγωνισμό και να χρησιμοποιείτε πάντα τα οπτικά στοιχεία του brand σε κάθε μήνυμα, σε όλα τα κανάλια.

 

Πηγή: hotelteam.gr