Το Marriott Bonvoy, το ταξιδιωτικό πρόγραμμα της Marriott International, ανακοινώνει την αποδέσμευση της παγκόσμιας καμπάνιας διακοπών, προβάλλοντας το χαρτοφυλάκιο 30 κορυφαίων εμπορικών σημάτων με έναν ελπιδοφόρο τόνο για τα ταξίδια αυτή τη σεζόν, αλλά και στη νέα χρονιά. Εμπνέοντας παραμονές, οδικά ταξίδια και όλες τις ευκαιρίες ταξιδιού που βρίσκονται πολύ κοντά, η κινούμενη ψηφιακή και κοινωνική προσπάθεια δημιουργεί έναν υπερβολικό οπτικό κόσμο μέσα από μια μαγική αφήγηση παραμυθιού που υπενθυμίζει στους ανθρώπους ότι η χαρά μπορεί να είναι κοντά.

Αξιοποιώντας τη μοναδική επιθυμία του κόσμου για τις διακοπές και τους νέους τρόπους ταξιδιωτικών εμπειριών, η καμπάνια ζωντανεύει με τη χρήση εικονογραφήσεων για να δημιουργήσει έναν ενεργητικό οπτικό κόσμο. Από μια εξατομικευμένη υποδοχή στο The Ritz-Carlton, μέχρι την εκπληκτική θέα στο δωμάτιο στα Sheraton Hotels, η καμπάνια προσφέρει μια ματιά σε μερικές από τις αγαπημένες εμπειρίες που περιμένουν τους επισκέπτες.

Είτε πρόκειται για μια διαμονή με τα παιδιά, ή απλά μια ευρύχωρη σουίτα για φαγητό, ποτό και διασκέδαση, υπάρχει μια ποικιλία προσφορών που προσκαλούν τους ταξιδιώτες. Διαθέσιμο κάθε Τετάρτη, το Marriott Bonvoy ™ Escapes είναι μια πενθήμερη προσφορά, όπου τα μέλη του Marriott Bonvoy εξοικονομούν 25% και τα μη μέλη εξοικονομούν 20% για διαμονή σε συμμετέχοντα ξενοδοχεία σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική. Θέλοντας να ξεφύγετε από τον υπέροχο εξωτερικό χώρο, το Marriott Bonvoy προσφέρει μειωμένες τιμές για διαμονή σε περισσότερα από 400 καταλύματα που βρίσκονται κοντά σε εθνικά πάρκα. Από τις 8 Δεκεμβρίου, το Homes & Villas by Marriott International θα προσφέρει έως και 10% έκπτωση σε δημοφιλείς προορισμούς μέσω της προώθησης «Best of 2020». Η περίοδος των διακοπών και πέρα ​​από αυτό προσκαλεί περισσότερες ευκαιρίες για να διαλύσει τη μονοτονία. Η τελευταία προσφορά του Marriott Bonvoy επιτρέπει στους επισκέπτες να εργάζονται οπουδήποτε με το Day Pass, το Stay Pass και το Play Pass. Οι ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης επιτρέπουν στους επισκέπτες να σχεδιάζουν αποδράσεις χωρίς προβλήματα και να κάνουν κράτηση με σιγουριά.

Η νέα καμπάνια εορταστικών κινούμενων σχεδίων προήλθε από ερευνητικά ευρήματα σχετικά με τη δύναμη του animation ως ελκυστικού μέσου για την έκφραση μιας ιδέας και την πρόσκληση περιέργειας, φαντασίας και μαγείας. Η έρευνα δείχνει ότι, από νεαρή ηλικία, οι άνθρωποι έχουν προγραμματιστεί να απολαμβάνουν τα κινούμενα σχέδια ακόμη και μέχρι την ενηλικίωση, καθώς προκαλεί ζεστές αναμνήσεις. Η καμπάνια αποτελείται από ταινίες προβολής μερικών δευτερολέπτων, κοινωνικές και σχετικές με ταινίες: ένας ήρωας που ακολουθεί μια οικογένεια σε ένα φάσμα ξενοδοχείων στο χαρτοφυλάκιο Marriott Bonvoy, επισημαίνοντας πώς οι εορταστικές εκδηλώσεις τους γίνονται πιο φωτεινές με τη βοήθεια μιας μαγικής βαλίτσας. Ενσωματώνοντας το διάσημο πνεύμα της φιλοξενίας Marriott, η βαλίτσα χρησιμεύει ως νοσταλγικός οδηγός που οδηγεί την οικογένεια πέρα ​​από τις οθόνες τους και στον κόσμο της χαράς των διακοπών πέρα ​​από το σπίτι τους.