Τα γεγονότα του 2020 έχουν ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό για ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κλάδο. Η εφαρμογή μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι ζωτικής σημασίας τώρα περισσότερο από ποτέ. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του HubSpot, το 70% των επιχειρήσεων επενδύουν σε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

 

Στην εποχή της τεχνολογίας, η διαισθητική και σχετική προώθηση ξενοδοχείων πρέπει να είναι το κέντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας. Το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας βοηθά στην αύξηση της εμβέλειας, στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και στην αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου. Ωστόσο, παρά αυτά τα πλεονεκτήματα, λίγα μόνο ξενοδοχεία διαθέτουν μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Ας δούμε τώρα μερικά κοινά λάθη μάρκετινγκ:

# 1 Απουσία συγκεκριμένης στρατηγικής μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας από τους πιο γόνιμους τρόπους για να δημιουργήσετε πωλήσεις. Όμως, οι περισσότερες εταιρείες κάνουν το λάθος του μάρκετινγκ στη φιλοξενία που είναι η απουσία ενός πραγματικού σχεδίου. Χωρίς προηγούμενη εμπειρία, έρευνα ή συνέπεια, οι προσπάθειες προώθησης ξενοδοχείων μπορούν να αποφέρουν ελάχιστα έως καθόλου κέρδη.

# 2 Το μάρκετινγκ βασίζεται μόνο στις εκπτώσεις

Η προσφορά ανεξέλεγκτων εκπτώσεων μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, αλλά θα μειώσει επίσης την αξία της επωνυμίας σας. Αυτό θα οδηγήσει τελικά σε μεγαλύτερες απώλειες. Για μια επιτυχημένη διαδικτυακή καμπάνια μάρκετινγκ ξενοδοχείων, παρέχετε αξία ενώ παραμένετε σχετικοί. Ξεκινήστε με την προσφορά πολύτιμου περιεχομένου – πληροφορίες για τοπικούς τουριστικούς χώρους, τρέχουσες υποθέσεις που σχετίζονται με την περιοχή σας και ταξιδιωτικές τάσεις. Μπορείτε να βελτιώσετε περαιτέρω τις σχέσεις των επισκεπτών παρέχοντας υπηρεσίες και παροχές προστιθέμενης αξίας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

#3 Μόνο θεωρία κι όχι πράξη

Οι ξενοδόχοι χρησιμοποιούν μερικές φορές φανταστικά τεχνάσματα μάρκετινγκ για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους. Αυτό έχει συχνά μια αντίδραση με τη μορφή απογοητευμένων πελατών. Αποφύγετε τις εκπληκτικές προσφορές, όπως δωρεάν ποτά, δωρεάν κουπόνια, υπερβολικά γεύματα ή κάρτες εκδηλώσεων και επικεντρωθείτε στην πρώτη λήψη των βασικών. Μείνετε πιστοί στις ανέσεις του ξενοδοχείου σας – διευκρινίστε τις ανάγκες των επισκεπτών που μπορεί να παρέχει το ξενοδοχείο σας και στοχεύστε να τους δώσετε μια πιο εξατομικευμένη διαμονή. Εκπαιδεύστε το προσωπικό να είναι φιλικό. Αυτή η ποιοτική υπηρεσία θα συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της ικανοποίησης των επισκεπτών.

Δεν χρειάζεται πάντα να μαθαίνετε από τα δικά σας λάθη. Η ζημιά στη φήμη μιας μάρκας μπορεί μερικές φορές να είναι μη αναστρέψιμη και είναι σημαντικό να μάθετε πώς να κάνετε τα πράγματα απευθείας σωστά- από την αρχή. Η δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ για ξενοδοχεία μπορεί να είναι δύσκολη, ωστόσο, με τη σωστή τεχνολογία και υποστήριξη, αυτό μπορεί επίσης να επιτευχθεί εύκολα.