Τι επιθυμούν οι ταξιδιώτες;
Οι σύγχρονοι καταναλωτές μπορούν να έχουν οτιδήποτε θέλουν, όποτε το θέλουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να έχουν όλο και μεγαλύτερη περιέργεια, όλο και περισσότερες απαιτήσεις, και να εντυπωσιάζονται σπάνια, και όλα αυτά σε τέτοιο βαθμό όσο ποτέ στο παρελθόν.
Καθώς όλο αυτό το φαινόμενο γίνεται όλο και πιο έντονο και εισχωρεί σε όλο και περισσότερους τομείς της ζωής, είναι λογικό να κατακλύζει και την βιομηχανία της φιλοξενίας. Οι επισκέπτες εφοδιασμένοι πλέον με την τεχνολογία, έχουν πολύ αυξημένες προσδοκίες και απαιτήσεις όταν αναζητούν πληροφορίες και ζητούν βοήθεια που αφορά στον ξενοδοχειακό τομέα. Όταν λοιπόν, οι ίδιοι ζητούν να μάθουν πληροφορίες ή έχουν κάποια συγκεκριμένη ερώτηση, αναζητούν τέτοιες εμπειρίες βοήθειας, που να είναι άκρως χρήσιμες, προσωπικές αλλά και πολύ γρήγορες κι εύκολες.
Παρακάτω παρουσιάζονται από τη GOOGLE, οι 3 τάσεις του 2018, που σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε, οι μαρκετίστες μπορούν να λάβουν υπόψιν και να τις ενσωματώσουν στις στρατηγικές των ξενοδοχείων ή των τουριστικών πρακτορείων και να μεγιστοποιήσουν τις αποδόσεις τους.
Οι ταξιδιώτες θέλουν να νιώθουν αυτοπεποίθηση.
Το 55% των ταξιδιωτών συμφωνεί ότι πρέπει να ελέγξει πολλές πηγές ταξιδιωτικών πληροφοριών προτού πάρουν μια απόφαση, και όταν αυτή παρθεί αγχώνει ακόμα περισσότερο των ταξιδιώτη. Τα άτομα ενδιαφέρονται περισσότερο από κάθε τι άλλο στο να βρουν το πιο οικονομικό πακέτο, που ταιριάζει στην δική τους τσέπη, για τις διακοπές τους. Τα ολοκληρωμένα εργαλεία που υπάρχουν, πλέον, στο διαδίκτυο τους βοηθούν, να κάνουν ακριβώς αυτό. Πέραν της τιμής, που φυσικά είναι και ο σημαντικότερος παράγοντας για μια απόφαση, η ικανότητα που προσφέρουν αυτά τα εργαλεία, για τη σύγκριση όλων των εναλλακτικών επιλογών σε μία μόνο σελίδα, είναι και το πιο σημαντικό στοιχείο για τους ταξιδιώτες. Το σημείο που μια επιχείρηση μπορεί να διαφοροποιηθεί, είναι στο κομμάτι της προβολής από τις κινητές συσκευές, και αυτό γιατί ακόμα και τώρα η πλειοψηφία των ατόμων δηλώνει ότι δεν νιώθει άνετα, να κλείσει το πακέτο των διακοπών του από το κινητό.
Οι ταξιδιώτες επιθυμούν άμεση ικανοποίηση.
Σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από αυθορμητισμό, η εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών κλονίζεται. Μόνο το 9% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, ξέρουν εξαρχής σε ποιο ξενοδοχείο θέλουν να μείνουν, ή με ποια αεροπορική εταιρία θέλουν να ταξιδέψουν και να δείξουν προτεραιότητα σε αυτές κατά τη διαδικασία επιλογής. Αυτό δείχνει πως το ποσοστό αυτό είναι η πολύ μικρή ομάδα, που δείχνει εμπιστοσύνη στις παροχές ορισμένων εταιρειών, για την ταξιδιωτική εμπειρία του, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ζουν με τις αμφιβολίες. Όλο αυτό λοιπόν, υπογραμμίζει την σημασία της διαφοροποίησης κάθε ξενοδοχείου, κάθε αεροπορικής, κάθε ταξιδιωτικού πράκτορα από τους ανταγωνιστές του. Και αυτό πρέπει να αντικατοπτρίζεται μέχρι και στην ταχύτητα, που θα φορτώσει η ιστοσελίδα του εκάστοτε site. Σε έναν κόσμο που χαρακτηρίζεται από το κυνήγι της άμεσης ικανοποίησης, η αγορά ταξιδιωτικών προϊόντων αυξάνεται μέσω διαδικτύου. Επίσης, για πολλούς ταξιδιώτες είναι πολύ καλύτερη επιλογή να κάνουν μικρά ταξίδια της τελευταίας στιγμής, παρά ένα μεγαλύτερο μόνο μέσα στη χρονιά. Αυτή η συνεχώς πιο εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες, μέσω διαδικτύου, επιτρέπει στον κόσμο να είναι πιο αυθόρμητος. Αυτό, σίγουρα, θα μπορούσε να αποτελεί σημάδι για τους μαρκετίστες και την επιλογή στρατηγικής για τη φετινή χρονιά.
Οι ταξιδιώτες επιθυμούν την εξατομίκευση.
Καθημερινά παρουσιάζονται όλο και περισσότερες υπηρεσίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα των ταξιδιωτών. Το γεγονός αυτό, δεν δημιουργεί μόνο ανεξίτηλες αναμνήσεις στο νου των ταξιδιωτών, αλλά ταυτόχρονα επηρεάζει θετικά και μακροπρόθεσμα τα έσοδα των επιχειρήσεων. Πώς θα γίνει αυτό; Εάν ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο, ή ένα ξενοδοχείο κλπ. ανακοινώσει ότι θα προσφέρει στους πελάτες του εμπειρίες και πακέτα διακοπών ειδικά και εξατομικευμένα σύμφωνα με τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε πελάτη, θα προσελκύσει περισσότερους πελάτες, οι οποίοι θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν όσα χρειαστεί για αυτό. Οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες, για να εξατομικεύσουν τις καταναλωτικές εμπειρίες. Όσο οι ταξιδιώτες στρέφονται για όλα αυτά στο διαδίκτυο, οι μαρκετίστες μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους από την πρώτη κιόλας στιγμή.
Όσο η συμπεριφορά του ταξιδιωτικού κοινού αλλάζει και εξελίσσεται, οι προσδοκίες των ατόμων θα μεγαλώνουν όλο και περισσότερο. Το να διερευνήσει κανείς αυτές τις αλλαγές είναι, αδιαμφισβήτητα, μια πρόκληση, αλλά η τεχνολογία προσφέρει όλο και περισσότερες ευκαιρίες από ποτέ για τους μαρκετίστες, να συνδεθούν με το ταξιδιωτικό κοινό και τις προσδοκίες του, όποιες και αν είναι αυτές.