Τα Aloft Hotels ανακοίνωσαν μια νέα ιδέα πρωινού
Η Aloft Hotels, η καινοτόμος επωνυμία για λάτρεις της μουσικής και ταξιδιώτες με γνώσεις τεχνολογίας, μέρος του ποικίλου χαρτοφυλακίου 30 εξαιρετικών επωνυμιών της Marriott Bonvoy, ανακοίνωσε μια νέα ιδέα πρωινού σε περισσότερα από 150 ξενοδοχεία σε όλη τη Βόρεια Αμερική, ξεκινώντας τον Νοέμβριο με πλήρη κυκλοφορία έως τον Ιανουάριο του 2022.
Με γνώμονα τις πρόσφατες πληροφορίες που συγκέντρωσε η Aloft Hotels από επισκέπτες και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, η νέα ιδέα πρωινού έχει σχεδιαστεί σκόπιμα για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σημερινών ταξιδιωτών επόμενης γενιάς, με στοιχεία μενού που βασίζονται σε φυτά και περισσότερες επιλογές εν κινήσει, που εξυπηρετούν τον κοινωνικά συνειδητό και παροδικό τρόπο ζωής. Το πρωινό του Aloft αποτελεί μέρος του Re:fuel by Aloft℠, της υπηρεσίας one-stop shop για σνακ και τσιμπήματα όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
«Η νέα ιδέα πρωινού της Aloft επανεκκινήθηκε με γνώμονα τα τρέχοντα γούστα και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η πανδημία έδωσε μια μοναδική ευκαιρία να επανεκτιμήσουμε ολιστικά πώς μπορούμε να προσφέρουμε μια διασκεδαστική εμπειρία πρωινού στους επισκέπτες μας με έμφαση στην ποιότητα και την ταχύτητα», δήλωσε ο Jeff Tomczek, Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Brand Leader, Distinctive Select Brands στη Marriott International. «Αντί να περιορίσουμε το F&B, θέλαμε να παρουσιάσουμε ένα νέο, διαφοροποιημένο μενού πρωινού Re:fuel που είναι νόστιμο και βολικό, ώστε τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι ταξιδιώτες αναψυχής να μένουν ικανοποιημένοι ενώ βρίσκονται στο δρόμο».