To στοχευμένο marketing μέσω περιεχομένου, είναι ένας σχετικά νέος και πολύ αποδοτικός τρόπος, ώστε τα ξενοδοχεία να διαφημιστούν. Σύμφωνα με την reviewpro.com, λοιπόν, τα ξενοδοχεία χρειάζεται πλέον να ανεβάζουν περιεχόμενο, τόσο κείμενο όσο και φωτογραφίες, τα οποία να ενδιαφέρουν τους ταξιδιώτες τους και να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους, καθώς  επίσης, να στοχεύουν στην πλήρη ευχαρίστηση των πελατών τους και να μπορούν να προσφέρουν ολοκληρωμένες λύσεις διαμονής και διασκέδασης στα ταξίδια τους.

  1. Δημιουργείστε το σωστό περιεχόμενο

Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι περιεχομένου, αυτό που δημιουργείτε οι ίδιοι για την επιχείρησή σας και αυτό που δημιουργούν οι άλλοι για εσάς, όπως οι πελάτες σας ή οι travel bloggers και τα ΜΜΕ. Όταν, λοιπόν, ανεβάζετε φωτογραφίες και βίντεο για το ξενοδοχείο σας, φροντίστε να υπάρχει μία συνάφεια, ένας κοινός χρωματικός τόνος, το λογότυπό σας και χαρακτηριστικό στυλ. Αν, από την άλλη, χρησιμοποιείτε και το περιεχόμενο άλλων, φροντίστε, φυσικά, να έχετε πάρει την άδειά τους και, όταν δημοσιεύετε κάτι από το υλικό τους, μη ξεχάσετε να αναφερθείτε σε αυτούς.

Δείτε ακόμη: Τί Είναι το Inbound Marketing και πως μπορούν να το αξιοποιήσουν τα ξενοδοχεία

  1. Στοχεύστε σωστά

Το να κάνετε αστείες ή ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σίγουρα θα τραβήξουν την προσοχή, αλλά αν το περιεχόμενο δεν είναι σχετικό με το ξενοδοχείο σας, τότε μάλλον δεν θα δείτε τις κρατήσεις να αυξάνονται. Επικεντρωθείτε, λοιπόν, σε περιεχόμενο, που σχετίζεται με το ξενοδοχείο σας, την περιοχή στην οποία βρίσκεται και άλλες σχετικές με τα ταξίδια αναρτήσεις.

  1. Σκεφτείτε «τοπικά»

Ένα μεγάλο μέρος των ταξιδιωτών ενδιαφέρονται για τον πλήρη προγραμματισμό του ταξιδιού τους, πριν καν πάνε στο μέρος που επισκέπτονται, και θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων για τις επιλογές τους από μαγαζιά, εστιατόρια και διασκέδαση. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, να προσθέτετε στο περιεχόμενό σας ειδήσεις, κείμενα, εικόνες και πληροφορίες σχετικά με τα τοπικά νέα, τις εκδηλώσεις και τα event της περιοχής, τα εστιατόρια, τα εμπορικά κέντρα και τις δραστηριότητες, που αξίζει να κάνει κανείς.

  1. Προσαρμόστε σωστά το περιεχόμενο για το κοινό αλλά και τους υπολογιστές 

Όταν προσαρμόζετε το περιεχόμενο, είτε πρόκειται για κείμενο είτε για εικόνα, πρέπει να έχετε στο μυαλό σας δύο πράγματα. Το περιεχόμενο, από τη μία, πρέπει να φτάσει στο κοινό – στόχο, να τους αρέσει και να τους διευκολύνει το ταξίδι τους. Από την άλλη, πρέπει να είναι φτιαγμένο, έτσι ώστε οι αλγόριθμοι να μπορούν να κάνουν τις συσχετίσεις, κυρίως μέσα από τη χρήση λέξεων – κλειδιών για τις μηχανές αναζήτησης μέσω SEO εφαρμογών, αλλά μην ξεχνάτε και τις σχετικές ετικέτες, δηλαδή hashtags #, που προσδιορίζουν τη θεματολογία στις αναρτήσεις σας.

Διαβάστε ακόμη: Σε πόσο χρόνο θα είναι το ξενοδοχείο σας στην πρώτη σελίδα της Google;