Ανακαλύψτε τα κύρια ευρήματα της trivago σχετικά με τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων σε ιστοσελίδες metasearch.

Τα φίλτρα που χρησιμοποιούνται περισσότερο στην trivago παρέχουν μια εικόνα σχετικά με τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τους ταξιδιώτες όταν αναζητούν ξενοδοχείο. Τα κορυφαία φίλτρα ήταν η τιμή, η αξιολόγηση με αστέρια, η αξιολόγηση πελατών και οι κορυφαίες παροχές, υποδηλώνοντας ότι η τιμή, η ποιότητα του ξενοδοχείου (σύμφωνα με το ξενοδοχείο και τις κριτικές των χρηστών) και οι διαθέσιμες παροχές ήταν οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την επιλογή του ιδανικού ξενοδοχείου. Η χρήση των διαφορετικών φίλτρων ήταν αντίστοιχη στις διάφορες περιοχές. Το φίλτρο της τιμής είναι εκείνο που χρησιμοποιείται συνηθέστερα στην trivago

Τι τιμές πληρώνουν οι ταξιδιώτες και τι ποσό είναι πρόθυμοι να πληρώσουν;

Η υψηλότερη μέση τιμή στην οποία έγινε κλικ ήταν στη Βόρεια Αμερική, ενώ η χαμηλότερη ήταν στη Λατινική Αμερική. Είναι σαφές ότι η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην επιλογή ξενοδοχείου. Ωστόσο, η μέση τιμή που επιλέγουν οι ταξιδιώτες χρησιμοποιώντας το φίλτρο τιμής είναι γενικά υψηλότερη σε σύγκριση με τη μέση τιμή την οποία καταλήγουν να επιλέξουν.

Η Λατινική Αμερική ήταν η μοναδική περιοχή όπου το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε κοντά στη μέση τιμή click-out. Σε επίπεδο προορισμού, στις πόλεις με υψηλή μέση τιμή το φίλτρο χρησιμοποιούνταν συνήθως για την εύρεση τιμών χαμηλότερων από τον μέσο όρο, ενώ σε φθηνότερους προορισμούς το φίλτρο της τιμής τοποθετήθηκε σε αρκετά υψηλότερο σημείο από τη μέση τιμή.

Ποιες αξιολογήσεις είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες;

Όταν οι ταξιδιώτες αναζήτησαν την ποιότητα του ξενοδοχείου, εκείνοι που χρησιμοποίησαν τα φίλτρα εστίασαν σε καταλύματα υψηλότερης ποιότητας. Η πιο δημοφιλής επιλογή ως προς την αξιολόγηση με αστέρια ήταν τα τέσσερα ή περισσότερα αστέρια σε ποσοστό 37%.

Συνολικά, το 87% εκείνων που χρησιμοποίησαν το φίλτρο επέλεξαν μία από τις εναλλακτικές με 3 ή περισσότερα αστέρια. Σε ό,τι αφορά τις αξιολογήσεις πελατών, οι ταξιδιώτες ήταν ακόμη πιο διεισδυτικοί, καθώς το 46% επέλεξαν να εμφανιστούν μόνο τα ξενοδοχεία με αξιολόγηση «Εξαιρετικό» και το 78% είτε με αξιολόγηση «Πολύ καλό» είτε με αξιολόγηση «Εξαιρετικό».

Ποιες παροχές είναι οι πιο σημαντικές για τους ταξιδιώτες;

Εξετάζοντας τις κορυφαίες παροχές που αναζήτησαν οι ταξιδιώτες, η πιο δημοφιλής ήταν το συμπεριλαμβανόμενο πρωινό, το οποίο επέλεξε 33% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησε το φίλτρο κορυφαίων παροχών. Η πισίνα και το δωρεάν WiFi ήταν στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

Πότε κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες;

Οι ταξιδιώτες τείνουν να κάνουν κράτηση για τις διακοπές του Δεκεμβρίου αρκετά πριν Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση 51 ημέρες πριν από τη διαμονή τους.

Σε όλες τις αγορές, η κράτηση για ταξίδια τον Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε αρκετά πριν, κατά μέσο όρο 59 ημέρες πριν. Η υψηλής κίνησης θερινή περίοδος στην Ευρώπη ήταν επίσης άνω του μέσου όρου, καθώς η κράτηση για τα αντίστοιχα ταξίδια πραγματοποιήθηκε κατά μέσο όρο 56 ημέρες πριν.

Πηγή:  trivago Τάσεις Ξενοδοχειακής Βιομηχανίας: Προφίλ ταξιδιώτη