Η περίοδος του προϋπολογισμού είναι η ώρα για να αναλύσετε τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ και τεχνολογίας του ξενοδοχείου σας από τον προηγούμενο χρόνο και να ορίσετε ένα νέο σχέδιο δράσης για να σημειώσετε μεγαλύτερη επιτυχία την επόμενη χρονιά.

Σήμερα, πολλές πηγές αναφέρουν ότι η πανδημία COVID-19 θα συνεχίσει να επηρεάζει τη βιομηχανία φιλοξενίας για τα επόμενα χρόνια, γεγονός που καθιστά τον προγραμματισμό του προϋπολογισμού για το 2021 ακόμη πιο περίπλοκο. Υπό το πρίσμα αυτό, είναι σημαντικό να έχουμε μια ιδέα για το πού κατευθύνεται ο κλάδος και να λάβουμε υπόψη τις προβλεπόμενες τάσεις για το 2021, όταν αποφασίζουμε  πώς να κατανείμουμε το budget του μάρκετινγκ.

Κατά τον σχεδιασμό του προϋπολογισμού σας, η επένδυση στις σωστές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Η επένδυση στα σωστά εργαλεία και την τεχνολογία είναι εξίσου κρίσιμη για την επιτυχία, επομένως είναι σημαντικό να ελέγχετε και να αξιολογείτε όλες τις τεχνολογίες ιστότοπου και μάρκετινγκ που αξιοποιείτε και να σκέφτεστε τις τυχόν αναβαθμίσεις που μπορεί να απαιτούνται για μεγαλύτερες αποδόσεις. Τώρα είναι, επίσης, μια καλή στιγμή για να αξιολογήσετε τυχόν εργαλεία ή τεχνολογία που ίσως δεν χρειάζεστε πλέον και να προσδιορίσετε πού μπορείτε να επενδύσετε αυτά τα χρηματικά κεφάλαια για μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Για να διασφαλίσετε ότι η digital στρατηγική και το σχέδιο μάρκετινγκ ξενοδοχείων του 2021 έχει προγραμματιστεί ώστε να φέρει την επιτυχία, πρέπει να δημιουργήσετε μια σταθερή και ισχυρή βάση:

  • Κάθε χρόνο είναι σημαντικό να επανεξετάζετε τυχόν αλλαγές στους στόχους σας, κορυφαίες επιχειρηματικές ανάγκες και να προσδιορίζετε τυχόν νέες εξελίξεις που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επωνυμία και την επιχείρησή σας. Ειδικά με την αστάθεια λόγω της πανδημίας, κρατήστε παλμό σε οποιεσδήποτε αλλαγές στη μέση διάρκεια διαμονής, το RevPar και ούτω καθεξής.
  • Προσδιορίστε ποιες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ και καμπάνιες ήταν πιο επιτυχημένες και ποιες πρωτοβουλίες υπολείπονται. Το σημαντικό είναι να βρείτε την αιτία της επιτυχίας ή της αποτυχίας. Μια καλά ενημερωμένη στρατηγική είναι μια επιτυχημένη στρατηγική.
  • Ένα ισχυρό σχέδιο μάρκετινγκ χωρίς ολοκληρωμένο ιστότοπο θα μειώσει δραματικά τις αποδόσεις σας. Προσδιορίστε περιοχές που χρειάζονται βελτίωση στον ιστότοπό σας και προσδιορίστε εάν χρειάζεστε έναν πλήρη επανασχεδιασμό. Αν και είναι η καλύτερη πρακτική να επανασχεδιάζετε τον ιστότοπό σας κάθε 2-3 χρόνια, εάν ο προϋπολογισμός σας δεν το επιτρέπει, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τουλάχιστον τομείς βελτίωσης που μπορούν να βοηθήσουν στην τροφοδότηση της διοχέτευσης κρατήσεων και στην αύξηση τους. Είναι σημαντικό να αξιολογήσετε τη συνολική «υγεία» του ιστότοπού σας, συμπεριλαμβανομένου του SEO, του περιεχομένου, της εμπειρίας χρήστη και της απόδοσης. Το περιεχόμενο και οι εικόνες εξακολουθούν να ανταποκρίνονται στα βασικά αιτήματα των πελατών σας; Το σχέδιο εξακολουθεί να αποτυπώνει την αισθητική της μάρκας σας;
  • Ο εξορθολογισμός του martech σας είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματικότητά, την εξοικονόμηση κόστους και τελικά τη δημιουργία ενός συνεκτικού ψηφιακού σχεδίου. Ποια εργαλεία ή τεχνολογία δεν χρειάζεστε πλέον; Ποια εργαλεία ή τεχνολογία μπορούν να βελτιωθούν σε μία πλατφόρμα; Υπάρχει νέα τεχνολογία που θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας; Αυτές οι αποφάσεις είναι εξίσου σημαντικές με τον ιστότοπό σας και το σχέδιο μάρκετινγκ.
  • Τα μηνύματα μάρκετινγκ και η επωνυμία σας πρέπει να είναι συναρπαστικά σε κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες σας. Αξιολογήστε όλα τα δημιουργικά στοιχεία για να διασφαλίσετε ότι εξακολουθεί να συμβαδίζει με την αισθητική και την ιστορία της επωνυμίας σας, ότι ακολουθεί τις τρέχουσες τάσεις σχεδίασης και ότι μεταδίδει το σωστό μήνυμα. Με γνώμονα τον COVID-19 για τους ταξιδιώτες, βεβαιωθείτε ότι όλες οι εικόνες με τους ανθρώπους αντικατοπτρίζουν το social distancing και όλα τα μηνύματα εξακολουθούν να είναι σχετικά με την νέα πραγματικότητα.
  • Η κατανόηση των τάσεων της βιομηχανίας και του μάρκετινγκ για το 2021 θα σας βοηθήσει να περιηγηθείτε στο ψηφιακό τοπίο με επιτυχία και να καινοτομήσετε στην ψηφιακή σας στρατηγική. Φροντίστε όχι μόνο να προσδιορίσετε τις τάσεις, αλλά να προσδιορίσετε πώς κάθε τάση σχετίζεται με την ψηφιακή σας στρατηγική και πώς πρέπει να εξελιχθεί η ψηφιακή σας στρατηγική για να επιτύχετε την ιδανική υιοθέτηση της τάσης αυτής.
  • Κατά τον προσδιορισμό του προϋπολογισμού μάρκετινγκ για το 2021, είναι σημαντικό να εξετάσετε πώς η πανδημία επηρεάζει τον προορισμό σας και τις αγορές-στόχους σας. Προκειμένου να παραμείνετε ανταγωνιστικοί και να αποκομίσετε την υπολειπόμενη ταξιδιωτική πρόθεση, βεβαιωθείτε ότι έχετε όσο το δυνατόν περισσότερα διαθέσιμα χρήματα και κλιμακώστε τον προϋπολογισμό σας ανάλογα με την αύξηση και τη μείωση της ταξιδιωτικής ζήτησης. Εάν ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά περιορισμένος, εστιάστε στα κανάλια μάρκετινγκ με την υψηλότερη απόδοση και διασφαλίστε επαρκή προϋπολογισμό που απαιτείται για την επίτευξη των στόχων. Καθώς το έτος θα εξελίσσεται και θα αυξάνεται η ταξιδιωτική ζήτηση, μπορείτε να αλλάξετε τον προϋπολογισμό μεταξύ σημείων που αυτή τη στιγμή δεν σας ευνοούν.

Πηγή: www.hospitalitynet.org