Όπως και με κάθε άλλη επιχείρηση, πρέπει να πουλήσετε περισσότερα ή να μειώσετε το κόστος για να βελτιώσετε την κατώτατη γραμμή εσόδων ενός καφέ. Πολλά από τα έξοδα καφέ είναι σταθερά, συμπεριλαμβανομένου του ενοικίου ή της υποθήκης σας, των μισθών και του κόστους υπηρεσιών κοινής ωφέλειας.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να εστιάσετε σε αυτό που μπορείτε να ελέγξετε: την εμπειρία του πελάτη και να αποκτήσετε το μεγαλύτερο κέρδος από αυτό.

  1. Πουλήστε στους πελάτες σας οικονομικά ροφήματα, όπως ροφήματα με εσπρέσο.

    Τα κέρδη σε αυτά τα ροφήματα μπορούν μερικές φορές να είναι 5 φορές υψηλότερα από τα απλά ροφήματα με καφέ. Προσφέρετε στους πελάτες σας ένα δωρεάν cappuccino ή latte για να τους εντυπωσιάσετε και να κερδίσετε το ενδιαφέρον τους. Στόχος είναι συνολικά περίπου το 30% στις πωλήσεις να είναι με ροφήματα “ακριβού” καφέ και το 70% στις πωλήσεις εσπρέσο.

  2. Τοποθετήστε ποτά με βάση τον εσπρέσο στο πάνω μέρος του μενού.

    Δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν διαβάζουν ποτέ ολόκληρο το μενού, τοποθετώντας τα πιο ακριβά ποτά σας μέχρι το επάνω μέρος μπορεί να είναι ένας απλός τρόπος για να βελτιώσετε τα κέρδη σας.

  3. Προσφέρετε στους πελάτες σας ένα κέρασμα κάθε φορά που θα παραγγείλουν ένα ποτό.

    Αυτό θα ενισχύσει τη συνολική εμπειρία του πελάτη και το κέρδος σας. Μπορείτε να προσφέρετε κάποια γεύση που σχετίζεται με την εποχή ή τις διακοπές, όπως η κολοκύθα το φθινόπωρο και οτιδήποτε μπορεί να παρασκευαστεί από αυτήν.

  4. Προσθέστε παγωμένο τσάι στο μενού σας.

    Προσφέρετε μια νέα γεύση κάθε εβδομάδα ή προτείνετε γεύσεις για “περιορισμένες εμφανίσεις”. Το τσάι είναι οικονομικό και, κατά συνέπεια, το περιθώριο κέρδους σας είναι τεράστιο.

  5. Δώστε στα ποτά σας ειδικά, μοναδικά ονόματα.

    Να είστε δημιουργικοί και να είστε διασκεδαστικοί. Ένα ποτό που ονομάζεται Chunky Monkey θα δημιουργήσει πιθανότατα κάποια περιέργεια, η οποία μπορεί να μεταφραστεί σε αύξηση των πωλήσεων.

  6. Διοργανώστε εκδηλώσεις δοκιμής καφέ και σεμινάρια εκπαίδευσης.

    Μαθήματα όπως αυτά διασκεδάζουν τους πελάτες σας και τους διδάσκουν να απολαμβάνουν μοναδικά και ακριβά προϊόντα. Προσθέστε μια μικρή χρέωση για το σεμινάριο ή μπορείτε να πουλήσετε τα μίγματα καφέ σας για το σπίτι. Κάντε την εμπειρία αυτήν κάτι που θα θυμούνται οι πελάτες, ώστε να επισκεφθούν ξανά και ξανά το κατάστημά σας.

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE