Όλα ξεκινάνε από μία πάρα πολύ σημαντική φράση «δίνω λόγο στους χρήστες να με ακολουθήσουν». Η κάθε σελίδα που ακολουθούμε, κάτι μας προσφέρει είτε κάποιο ενδιαφέρον προϊόν είτε κάποια γνώση είτε συμβάλει στην διάθεσή μας. Συνεπώς, γίνετε συγκεκριμένοι με το τι θέλετε να προσφέρετε και αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Δημιουργήστε προσωπικό hashtag. Δημιουργήστε το δικό σας hashtag και προτρέψτε έμμεσα τους πελάτες να το χρησιμοποιήσουν και εκείνοι. Αν οι πελάτες σας, όταν τραβάνε φωτογραφίες του εστιατορίου σας, βάζουν και το hashtag σας, σας κάνουν έξτρα διαφήμιση.

Δημιουργήστε εύχρηστο προφίλ. Βάλτε λίγες πληροφορίες για αυτό που «πουλάτε» και οπωσδήποτε ευδιάκριτα τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Κανείς δεν θέλει να ταλαιπωρηθεί για να σας βρει. Η Online αγορά απαιτεί και ευκολία καθώς γίνεται απομακρυσμένα.

Φωτογραφίες με καλό φωτισμό. Ο φυσικός φωτισμός είναι πάντα καλύτερος καθώς βοηθάει τον χρήστη να καταλάβει καλύτερα αυτό που θέλετε να του «δώσετε».

Φίλτρα: Όσο πιο φυσικά τόσο το καλύτερο! Αν το προιόν σας παραπέμπει π.χ. σε vintage διάθεση, τότε ένα φίλτρο μπορεί σίγουρα να σας βοηθήσει. Υπά- ρχουν πάρα πολλά φίλτρα αλλά προσοχή στο να μην υπάρχει απόκλιση από το προιόν. Να έχετε ένα ενεργό προφίλ. Οι ειδικοί προτείνουν μέχρι 2 φωτογραφίες την μέρα. Επίσης, καλό είναι να βάζετε κι άλλα hashtag, εκτός από το δικό σας, για να προσεγγίσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει και να συμβαδίσετε με τις τάσεις της εποχής.

Δικτυωθείτε και κάντε διαγωνισμούς. Ειδικά οι διαγωνισμοί του Instagram με δώρα είναι ότι καλύτερο για τους χρήστες αφού είναι και τελείως δωρεάν. Επίσης, προσπαθήστε να απαντάτε άμεσα στα μηνύματα που σας στέλνουν όπως και στα σχόλια που σας κάνουν. Προσπαθήστε να βάζετε ερωτήσεις ή φράσεις στις δημοσιεύσεις σας που θα δημιουργούν σχολιασμό.

Το εστιατόριο τι παρέχει;

Φαγητό.

Άρα τι θέλουμε να «περάσουμε» στον χρήστη;  

Γεύση.

Χρειαζόμαστε, λοιπόν, νόστιμες φωτογραφίες και βίντεο!

Φάτε μάτια ψάρια

Για να γίνει αυτό χρειάζεται ένα καλό στήσιμο πιάτου. Τα χρωματιστά πιάτα, τα λιωμένα τυριά, οι δροσερές σαλάτες όπως και ένα σούπερ υγιεινό πρωινό με το σωστό στήσιμο μπορούν να γίνουν ανάρπαστα.

Βίντεο

Ακόμα πιο αποδοτικά είναι τα βίντεο, που ανεβάζετε, καθώς εκτός από την όραση, παρέχετε κι άλλη μία αίσθηση, την ακοή! Μπορείτε να ανεβάσετε βίντεο με την προετοιμασία ενός πιάτου ή όταν το δοκιμάζετε. Όταν ακούμε ένα burger να ψήνεται ή όταν βλέπουμε να τρέχει η σοκολάτα στην πρώτη μπουκιά που κόβετε, η κοιλιά μας το αναζητά αμέσως! Μην διστάσετε να αναρτήσετε και «on the job» βίντεο, όπως μία live προετοιμασία του σπέσιαλ πιάτου σας ή ενός ευφάνταστου κοκτέιλ.

Συμβαδίστε με τον χρόνο

Συμβαδίστε με τις ώρες της ημέρας, δηλαδή τις πρωινές ώρες ανεβάστε πρωινό γεύμα, τις μεσημεριανές ανεβάστε μεσημεριανό γεύμα, και τις βραδινές ανεβάστε βραδινό γεύμα. Το ότι ο χρόνος, βέβαια, καθορίζει συγκεκριμένες τροφές και πιάτα, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να πρωτοτυπήσετε.

Ατμόσφαιρα

Δημιουργήστε ελκυστική ατμόσφαιρα. Ακόμα και αν το εστιατόριό σας έχει «σκοτεινή» ατμόσφαιρα, το πρωί το έχουμε συνδυάσει με φως. Το ξεκίνημα της ημέρας μας ζητάει ενέργεια, συνεπώς βάλτε φωτεινά χρώματα στα πιάτα σας και φυσικό φως, για να “ξυπνήσει” και να επιδιώξει ο χρήστης να βρεθεί στο περιβάλλον σας.

Προσωπικό

Δείξτε μας ποιοι κρύβονται πίσω από τις δημιουργίες σας, όπως επίσης και ποιοι θα μας τις προσφέρουν. Το φαγητό θα μας φέρει σίγουρα κοντά, αλλά οι άνθρωποί σας περισσότερο. Το χαρούμενο και ικανοποιημένο προσωπικό είναι πολύ σημαντικό.

 

Άρθρο από το τεύχος “Καλοκαίρι 2020” του

CABARE – Cafe Bar Restaurant Magazine,

Περιοδικό για τον επαγγελματία της Καφεστίασης.

Πατήστε εδώ για να το διαβάσετε δωρεάν:

https://cabare.gr/food-drink-trends/cabare-magazine-summer-2020/