Για κάθε τουριστική επιχείρηση, είτε πρόκειται για ένα ξενοδοχείο, ένα τουριστικό γραφείο ή ακόμα και έναν ανεξάρτητο τουριστικό πράκτορα, ο στόχος είναι οι πελάτες να πληθαίνουν. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, οι πελάτες σας να είναι ξένοι τουρίστες, οπότε μεταφράζοντας την ιστοσελίδα σας, σίγουρα τους δίνετε μεγαλύτερη σιγουριά και τους κάνετε να επιλέξουν εσάς και όχι μία ανταγωνιστική επιχείρηση. Είναι πολύ σημαντικό, λοιπόν, να έχετε στο νου σας μία παγκόσμια αγορά, ειδικά όταν μιλάμε για μία χώρα όπως η Ελλάδα, που κάθε χρόνο υποδέχεται πάρα πολλούς ξένους τουρίστες και όχι μόνο τους εσωτερικούς ταξιδευτές.

Τι αλλάζει, λοιπόν, αν  μεταφράσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και σε άλλες γλώσσες και πώς να το πετύχετε;

Ενδυναμώνεται το brand σας

Μπορεί ένα καλοφτιαγμένο site με εντυπωσιακές εικόνες να κερδίζει το ενδιαφέρον, αλλά το πιο πιθανό είναι πως οι τουρίστες και επίδοξοι πελάτες σας -όταν μπαίνουν στην ιστοσελίδα σας- ψάχνουν τις επιλογές στις προσφερόμενες γλώσσες.

Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως ζητούν νέες εμπειρίες και επισκέπτονται όλο και περισσότερες χώρες. Αν θέλετε, λοιπόν, να είστε στις επιλογές των ταξιδιωτών, τότε πρέπει να προσφέρετε περιεχόμενο, που μπορούν να διαβάσουν και να καταλάβουν.  Άλλωστε, η έκθεση της Ευρωπαϊκής Commission ήδη από το 2011 έδειχνε ότι το 90% των Ευρωπαίων ταξιδευτών πάντα επιλέγει τη γλώσσα του σε τουριστικά site, όποτε δίνεται η επιλογή, ενώ το 42% δηλώνει ότι δεν θα επέλεγαν να κλείσουν ένα δωμάτιο, ένα τουρ ή μια υπηρεσία αν δεν είχαν όλες τις πληροφορίες στη γλώσσα τους.

Δώστε βάση στα δημογραφικά στοιχεία και… μεταφράστε ανάλογα

Φυσικά, δεν είναι εύκολο να υπάρχει μεταφρασμένο περιεχόμενο σε όλες τις γλώσσες του κόσμου, τουλάχιστον δεν είναι εύκολο για τις μικρότερες τουριστικές επιχειρήσεις. Ωστόσο, πέρα από τα ελληνικά που είναι η αρχική γλώσσα της ιστοσελίδας και τα αγγλικά που είναι παγκόσμια γνωστή γλώσσα, μπορείτε να εξετάσετε τα δημογραφικά των τουριστών της περιοχής σας, για να καταλήξετε σε ποιες ακόμα γλώσσες χρειάζεται να γίνει μετάφραση.

Μερικά παραδείγματα; Πολλά νησιά του Ιονίου είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους Ιταλούς, πολλοί Γάλλοι ταξιδιώτες επιλέγουν τις κρουαζιέρες στον Αργοσαρωνικό, ενώ όλο και περισσότεροι Ρώσοι επιλέγουν κάθε χρόνο τη Χαλκιδική για τις καθημερινές τους διακοπές. Επίσης, οι Κινέζοι και οι Ισπανοί επιλέγουν το κέντρο της Αθήνας για τις διακοπές τους. Δείτε, λοιπόν, από πού είναι οι ξένοι τουρίστες της περιοχής σας και προσαρμόστε ανάλογα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Βασικός στόχος η ικανοποίηση του πελάτη

Ο βασικός και κυρίαρχος στόχος είναι να κάνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας -και επίδοξους πελάτες- να νιώσουν άνετα με το περιεχόμενο. Ίσως να μην χρειαστεί να μεταφράσετε όλες τις σελίδες του site σας, όλες τις κατηγορίες, αλλά σίγουρα τα σημεία, που δίνονται οι βασικές πληροφορίες, οι τιμές και όλη η διαδικασία της κράτησης πρέπει να μπορούν όλοι οι πελάτες σας να είναι σε θέση να τα καταλαβαίνουν. Κανείς δε θα δεσμευθεί – πόσο μάλλον να πληρώσει κιόλας – αν δεν είναι απολύτως σίγουρος σε τι συμφωνεί.