Οι εξελισσόμενοι περιορισμοί στο φαγητό και οι περιορισμοί του προσωπικού παρουσίασαν τρομακτικά εμπόδια για τα εστιατόρια που αγωνίζονται να επιβιώσουν. Σύμφωνα με μια έκθεση του Γραφείου Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ, η βιομηχανία εστιατορίων έχει επί του παρόντος ποσοστό ανεργίας 13,8%, με σχεδόν 17.400 θέσεις εργασίας σε εστιατόρια και μπαρ να χάνονται.

Ωστόσο, ενώ πολλές πτυχές της εμπειρίας φαγητού μπορεί να φαίνονται διαφορετικά, τα εστιατόρια μπορούν ακόμα να εξυπηρετήσουν το ταξίδι των πελατών, χρησιμοποιώντας βασικά συστατικά στο μάρκετινγκ, από τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις πλατφόρμες και τις τεχνολογίες παραγγελίας. Αυτοί οι τύποι επενδύσεων λειτουργούν για να ενισχύσουν την πίστη και την ικανοποίηση των πελατών, η οποία είναι η κινητήρια δύναμη για να επιβιώσουν τα εστιατόρια σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.

Ορισμένες τακτικές μάρκετινγκ μπορούν να προωθήσουν συγκεκριμένα τις προσπάθειες αφοσίωσης των πελατών. Μια δημοφιλής τακτική είναι η εγκατάσταση ιχνηλατών πελατών σε ιστότοπους εστιατορίων ή σε εφαρμογές για κινητά, κάτι που τους επιτρέπει να ελέγχουν την ακριβή κατάσταση των παραγγελιών τους από την αρχή έως το τέλος. Αυτό είναι ένα διαδραστικό εργαλείο που επιτρέπει στα εστιατόρια να προωθούν αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ της κουζίνας και του πελάτη.

Ένας άλλος τρόπος για να εμπνεύσετε την αφοσίωση των πελατών είναι μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων. Δημιουργώντας μια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ιδιοκτήτες εστιατορίων μπορούν να χρησιμοποιήσουν συγκεκριμένα εργαλεία μοναδικά σε κάθε πλατφόρμα, όπως φίλτρα δημογραφικών στοιχείων για την προώθηση τοπικών τεχνικών διαφήμισης και επαναληπτικού μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας cookies και εργαλεία παρακολούθησης για να βρουν επαναλαμβανόμενους πελάτες. Επιπλέον, ένα blog είναι ένας άλλος τύπος κοινωνικής πλατφόρμας που ενθαρρύνει την αφοσίωση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τον ιστότοπο ενός εστιατορίου με SEO, επιτρέποντας στους πελάτες να βλέπουν και να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τη συνολική τους εμπειρία και δίνοντας στα εστιατόρια την ευκαιρία να παράγουν ελκυστικό περιεχόμενο σχετικά με έγκαιρες προσφορές, αλλαγές μενού, ανακοινώσεις και άλλα

Πηγή: totalfood.com