Αν όχι στο TripAdvisor, σε ποιες άλλες πλατφόρμες μπορεί κανείς να συλλέξει κριτικές πελατών;

κριτικές

Τους τελευταίους μήνες, ακούγεται από πολλές επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα ότι το TripAdvisor αφαίρεσε διακριτικά τα στοιχεία επικοινωνίας, αντικαθιστώντας τα με ένα κουμπί “Κάντε κράτηση τώρα”. Αυτό το βήμα ενθαρρύνει τους πελάτες να κάνουν κράτηση μέσω της πλατφόρμας, μια αλλαγή που μπορεί να κοστίσει στους επιχειρηματίες ένα 20% έως 30% σε προμήθεια.

Είναι προφανές, ότι σε μια τέτοια βιομηχανία που βασίζεται στον άνθρωπο, στην οποία ένα καλό ταξίδι δεν εξαρτάται μόνο από τα αξιοθέατα ενός προορισμού, αλλά και από τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις και κατ΄επέκταση τις κριτικές, το TripAdvisor παραμένει στην κορυφή.

Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν, όμως, για τις τουριστικές επιχειρήσεις πέραν του TripAdvisor;

1.Σελίδα στο Facebook.

κριτικές

Το Facebook είναι ένας καλός υποψήφιος, αφού πέρσυ ανακοινώθηκε μια ειδική διαμόρφωση η οποία επιτρέπει ηλεκτρονικές κρατήσεις, ειδικότερα σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές.

Μέσα από την εφαρμογή για κινητά, το Facebook είναι σε θέση να καταγράψει τα δεδομένα τοποθεσίας των χρηστών και να μοιραστεί μαζί τους μια λίστα με κοντινά μέρη για να τα ελέγξει μέσω της ειδοποίησης “Οι ντόπιοι επιλέγουν”.

2. Google My Business.

κριτικές

Με λίγα λόγια, το Google My Business είναι ένας εύκολος τρόπος για τις επιχειρήσεις τουρισμού να καταγράφονται σε μια παγκόσμια πλατφόρμα και αποτελεί μέρος προσπάθειας της Google να βελτιώσει της λειτουργία τοπικής αναζήτησης, όπου οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν επιχειρήσεις, αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλες υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.

3. Η δική σας ιστοσελίδα.

κριτικές

Η δική σας ιστοσελίδα είναι το καλύτερο μέρος για την προβολή κριτικών στους πελάτες. Είναι το μέρος στο διαδίκτυο όπου η επιχείρηση έχει το ελεύθερο να κάνει οτιδήποτε θέλει και ακόμη και να υπερηφανευτεί για τις κριτικές της.

Άρθρο από το Online Magazine:

Travel Agent