Τα γεγονότα του 2020 έχουν ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό για ξενοδοχεία σε ολόκληρο τον κλάδο. Η εφαρμογή μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι ζωτικής σημασίας τώρα περισσότερο από ποτέ. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του HubSpot, το 70% των επιχειρήσεων επενδύουν σε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στην εποχή της τεχνολογίας, η διαισθητική και σχετική προώθηση ξενοδοχείων πρέπει να είναι το κέντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας. Το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας βοηθά στην αύξηση της εμβέλειας, στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και στην αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου. Ωστόσο, παρά αυτά τα πλεονεκτήματα, λίγα μόνο ξενοδοχεία διαθέτουν μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Ας δούμε τώρα μερικά κοινά λάθη μάρκετινγκ:

#1 Χωρίς παρουσία στα Social Media

Το 94% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να βρουν πελάτες και να δημιουργήσουν πωλήσεις (SEMrush). Έτσι, όταν δεν δημιουργείτε διαδικτυακή παρουσία, είναι τόσο καλό όσο το να μοιράζεστε χρήματα στους ανταγωνιστές σας.

Η ασυνέπεια στην ανάρτηση δημοσιεύσεων ή στο μη σχετικό περιεχόμενο μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην εικόνα της επωνυμίας σας. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων του ξενοδοχείου πρέπει να είναι συνεπές (δημοσιεύστε τουλάχιστον 2 έως 3 φορές την ημέρα), ελκυστικό και διαδραστικό. Η απάντηση σε σχόλια, δημοσκοπήσεις και μηνύματα δημιουργεί θετικές προσδοκίες επισκεπτών. Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε αρκετό χρόνο για να διαχειριστείτε αναρτήσεις, μπορείτε επίσης να τις αυτοματοποιήσετε χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Hootsuite και το Buffer.

# 2 Δεν αποκρίνεται στα σχόλια των επισκεπτών

Ανεξάρτητα από το είδος της κριτικής, επικοινωνήστε με τους επισκέπτες σας στο διαδίκτυο. Ζητήστε ενεργά τα σχόλια των επισκεπτών και απαντήστε σε αυτούς για να κάνουν τους επισκέπτες να αισθάνονται εκτιμημένοι. Μόλις λάβετε θετικές κριτικές – μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε περαιτέρω τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ. Σε τελική ανάλυση, δεν υπάρχει καλύτερος έμπορος από έναν επισκέπτη με υπέροχη εμπειρία διαμονής. Ακόμη και με αρνητικές κριτικές, μια γρήγορη και ευγενική απάντηση θα βοηθήσει τους πιθανούς επισκέπτες να γνωρίζουν ότι η εμπειρία τους είναι σημαντική για εσάς. Και με αυτή τη μικρή πράξη, χτίζετε περισσότερη εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας.

# 3 Δεν αντιμετωπίζετε με σεβασμό το προσωπικό σας

Το προσωπικό σας είναι το ξενοδοχείο σας. Το δυσαρεστημένο προσωπικό μπορεί να μην επηρεάσει άμεσα τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ, αλλά μπορεί έμμεσα να επηρεάσει την εμπειρία των επισκεπτών με το ξενοδοχείο σας. Το απογοητευμένο προσωπικό μπορεί να υιοθετήσει στάση, ή να είναι απαθής απέναντι στους καλεσμένους σας. Από την άλλη πλευρά, το χαρούμενο προσωπικό θα προσπαθούσε να κάνει ό, τι καλύτερο για να υποστηρίξει τα ιδανικά του ξενοδοχείου για το οποίο εργάζεται.

Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας, δώστε τους άφθονες ευκαιρίες για ανάπτυξη, μεταχειριστείτε τους καλά, να είστε υποστηρικτικοί στις ανάγκες τους. Με ένα διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα όπως το Hotelogix ACE, μπορείτε να διασφαλίσετε την ασφάλεια του προσωπικού ενώ το εκπαιδεύετε με απλοποιημένο και διαδραστικό τρόπο.

Δεν χρειάζεται πάντα να μαθαίνετε από τα δικά σας λάθη. Η ζημιά στη φήμη μιας μάρκας μπορεί μερικές φορές να είναι μη αναστρέψιμη και είναι σημαντικό να μάθετε πώς να κάνετε τα πράγματα απευθείας σωστά- από την αρχή. Η δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ για ξενοδοχεία μπορεί να είναι δύσκολη, ωστόσο, με τη σωστή τεχνολογία και υποστήριξη, αυτό μπορεί επίσης να επιτευχθεί εύκολα.