Οι Millenials είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε μαζί με την ανάπτυξη και την εξέλιξη του διαδικτύου. Αυτό είναι λογικό να έχει επηρεάσει τόσο την προσωπικότητά τους, τη συμπεριφορά τους, ακόμη και τις ανάγκες τους, όποιες κι αν είναι αυτές.

Όσον αφορά την επιρροή τους στην τουριστική βιομηχανία αλλά και στη βιομηχανία της φιλοξενίας, η όλη εμπειρία από την αρχή μέχρι το τέλος πρέπει, και θέλουν, να είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους. Οι Millenials προσδοκούν από το ξενοδοχείο της επιλογής τους κάτι το παραπάνω και κάτι το καινούριο. Χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να κλείσουν ένα δωμάτιο, βλέπουν και λαμβάνουν υπόψιν τις κριτικές στο διαδίκτυο πριν πάρουν μια απόφαση, ενώ το μέτριο ή το καλό δεν τους είναι ποτέ αρκετό γιατί θέλουν το καλύτερο. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό ένα ξενοδοχείο να προσαρμοστεί και να επαναπροσδιορίσει τις λειτουργίες του, ώστε να μπορέσει να ικανοποιήσει αυτήν την απαιτητική μερίδα τουριστών.

Τι ακριβώς όμως ζητούν οι Millenials από την ξενοδοχειακή εμπειρία;

Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτήν την ηλικιακή ομάδα, καθόλου αμελητέα, είναι τα παρακάτω:

  1. Self-service
  2. Εξατομικευμένες υπηρεσίες και εμπειρίες
  3. Σύνδεση με πολλές διαφορετικές ηλεκτρονικές συσκευές και πλατφόρμες
  4. Εκτίμηση για τα brands που προβάλλονται στα social media
  5. Ελάχιστη ανεκτικότητα σε συμβιβασμούς σχετικά με εμπειρίες.

Ένα ξενοδοχείο, πρέπει να λάβει υπόψιν του τα παραπάνω χαρακτηριστικά και να είναι σε θέση να τα ικανοποιήσει. Βρισκόμαστε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από το νόμο “Mobile First”, επομένως, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να θέσουν ως στόχο την προβολή τους, και μάλιστα τη σωστή προβολή τους, στις κινητές πλατφόρμες περισσότερο από τους κλασικούς υπολογιστές.

Αντίστοιχα, καθώς οι Millenials θέλουν να συνδεθούν ουσιαστικά με τα αγαπημένα τους brands σε συναισθηματικό επίπεδο και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα ξενοδοχεία δεν έχουν παρά να τους προσφέρουν περισσότερα likes κάνοντας τις υπηρεσίες τους, και όχι μόνο, μοναδικές. Η εμπειρία, λοιπόν, θα πρέπει να γίνει μοναδική μέσω του design, τόσο των κοινόχρηστων χώρων όσο και των δωματίων, μέσω της τεχνολογίας και των εναλλακτικών πρακτικών στο ξενοδοχείο, αλλά και μέσω προσφοράς εμπειριών και έξω από τον ξενοδοχειακό χώρο, όπως καταδύσεις, ορειβασία κλπ.