Ως επαγγελματίες στο τουρισμό όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει, ή ποιος είναι ένας τυπικός ταξιδιώτης. Γνωρίζουμε πολύ καλά τη διαφορά μεταξύ ενός επαγγελματία ταξιδιώτη και ενός ταξιδιώτη αναψυχής. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ταξιδεύουν για δουλεια, θέλουν χαμηλή έως καμία ταλαιπωρία, άνεση και ευκολία, και κατά πάσα πιθανότητα θα περάσουν πολύ χρόνο στο δωμάτιο εργασίας τους, ή στο μπαρ (φυσικά), και φυσικά ξυπνάνε νωρίς, τρώνε, και στη συνέχεια φεύγουν με λίγη ή καμία επαφή με το προσωπικό.

Ωστόσο, οι ταξιδιώτες αναψυχής είναι διαφορετικοί. Φυσικά θέλουν κάποια από αυτά που προαναφέραμε, αλλά πάντα θέλουν περισσότερα. Δείπνο ίσως, ή πρόσθετο δωμάτιο για τα παιδιά, budget δωμάτιο αλλά όχι βασικό, και φυσικά θέλουν ταξίδια, περιηγήσεις στα αξιοθέατα, να φάνε, να χαλαρώσουν και να χρησιμοποιήσουν τις εγκαταστάσεις όσο μπορούν, γνωρίζοντας ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουν παραπάνω αργότερα.

Εμείς (οι ξενοδόχοι) ασφαλώς φροντίζουμε και τους δύο αυτούς τύπους και τους γνωρίζουμε καλά, έτσι ξέρουμε πώς να πουλήσουμε σε κάθε τύπο ταξιδιώτη και πώς να τους ενθαρρύνουμε να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο έναντι άλλων. Ωστόσο, υπάρχει ένας νέος τύπος ταξιδιώτη σε άνθηση. Παρακαλώ καλωσορίστε στη σκηνή «τον ταξιδιώτη #bleisure» και όλα όσα χρειάζεται και θέλει. Πώς διαφημίζεται το ξενοδοχείο σας σε αυτόν τον τύπο ταξιδιώτη; τι χρειάζονται και θέλουν; διαβάστε παρακάτω και θα βάλω τα δυνατά μου για να σας πω ακριβώς πώς να προσελκύσετε, να διατηρήσετε και να επενδύσετε σε αυτόν τον νέο τύπο ταξιδιώτη.

Τι είναι ένας ταξιδιώτης #bleisure;

Φυσικά η προέλευση της λέξης είναι προφανής για τους περισσότερους, ένας ταξιδιώτης που ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους και ένας ταξιδιώτης αναψυχής σε συνδυασμό. Αλλά πώς είναι δυνατόν αυτό; σίγουρα είναι δύο ξεχωριστές οντότητες. Η σκέψη να δουλεύεις και να ταξιδεύεις ταυτόχρονα φαίνοταν λίγο αλλόκοτη μόλις πριν λίγα χρόνια. Τώρα όμως, η νέα γενιά απαιτεί νέους τρόπους για να εργαστεί. Οι εταιρείες πρέπει να προσφέρουν όλα τα είδη των ‘έξτρα’ για να προσελκύσουν ισχυρούς υποψηφίους. Πίνγκ πόνγκ, δωρεάν φρούτα, ευέλικτη εργασία, ημερήσιες μέρες και μοντέρνα διακόσμηση, είναι μερικά από τα ‘συνηθισμένα’ πράγματα αυτές τις μέρες. Οι πρωτοπόροι της Google έκαναν αυτό το είδος εργασιακού περιβάλλοντος πιθανό και σχεδόν όλοι οι άλλοι ακολουθούν τώρα.

Σήμερα όλο και περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται ότι θα ήταν καλή ιδέα αφού ταξιδευουν 24 ώρες για να βρίσκονται στην άλλη πλευρα του κόσμου για δουλειά και αφού θα μείνουν για 36 ώρες εκεί, να μην αφήσουν αυτό το χρόνο ανεκμετάλλευτο. Εδώ είναι που εμφανίζονται τα bleisure ταξίδια . Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει μία επιπλέον νύχτα ή μερικές μέρες επιπλέον για να εξερευνήσουν τα τοπικά αξιοθέατα και να γίνει καλή χρήση του χρόνου του ταξιδιού. Στη συνέχεια πακετάρουν και επιστρέφουν στη δουλειά και στη συνηθισμένη ρουτίνα. Αλλά τελικά αυτό που θέλει και χρειάζεται ο ταξιδιώτης bleizure είναι κάτι που όλοι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται, αλλιώς απλά θα μείνουν πίσω από τους άλλους.

Τι θέλει και χρειάζεται ένας bleizer ταξιδιώτης;

Ένας bleizer ταξιδιώτης είναι τόσο ξεχωριστός όσο οποιοσδήποτε άλλος και έχει τις δικές του ανάγκες και επιθυμίες, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες που πρέπει οπωσδήποτε να έχετε για να τους προσελκύσετε να παραμείνουν στο ξενοδοχείο σας. Αυτή η λίστα με τα απαραίτητα είναι κάτι που πρέπει πραγματικά να αρχίσετε να βεβαιώνετε ότι διαθέτετε εάν θέλετε να συμβαδίσετε με τους άλλους και να διατηρήσετε τα επίπεδα πληρότητάς σας.

Ως νέος τύπος ταξιδιώτη, ο ταξιδιώτης bleizer έχει κάποιες οικείες ανάγκες και μερικές απαραίτητες ανάγκες. Τις μέρες που βρίσκεται εκεί για δουλειά, πρέπει να έχει πρόσβαση σε μια καλή σύνδεση WIFI. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό από όλα. Πρέπει να έχει συνεχή πρόσβαση για να ελέγχει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να εργάζεται εξ’ αποστάσεως και να μένει σε επαφή με το γραφείο και τους συναδέλφους, όπου και αν βρίσκονται. Είναι πιθανό να έχει κάποιες τηλεδιασκέψεις ή τουλάχιστον κάποιες συνομιλίες ήχου μέσω του φορητού υπολογιστή ή του τηλεφώνου του και έτσι μια σταθερή και γρήγορη ροή σύνδεσης είναι απαραίτητη γι ‘αυτούς.

Χρειάζονται επίσης χώρο. Οι μέρες που χρειάζονταν έναν τύπο παντελονιού στο δωμάτιό τους και τις εφημερίδες το πρωί με τα αυγά και το μπέικον τους είναι στο παρελθόν. Αυτή η νέα γενιά του ταξιδιώτη είναι πιο πιθανό να θέλει ένα γραφείο για να εργαστεί ή ένα κοινόχρηστο χώρο εργασίας και τοστ με αβοκάντο το πρωί. Ψάχνουν για όσο το δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία και δεν περιμένουν στην αναμονή.

Έτσι θυμηθείτε:

  • Καθόλου ταλαιπωρία
  • Μηδέ αναμονή
  • Καλή σύνδεση Wifi
  • Γραφείο στο δωμάτιο τους / καλό και άνετο χώρο εργασίας
  • Συμβουλές για επίσκεψη σε τοπικά και ιδιαίτερα μέρη
  • Εκδρομές με αξιοθέατα, όσο πιο ασυνήθιστες τόσο το καλύτερο

Τι μπορείτε να τους προσφέρετε;

Για να τους κάνετε να ξαναέρθουν στο ξενοδοχείο σας, θα πρέπει πραγματικά να σιγουρευτείτε ότι καλύπτετε τις ανάγκες τους. Για να γίνει αυτό πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε διαφορετικά. Καθώς οι καιροί αλλάζουν θα πρέπει να κάνετε και εσείς το ίδιο.

Είναι σημαντικό να κάνετε το ταξίδι τους και τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας όσο πιο εύκολα γίνονται, αλλά και να τα μετατρέψετε σε μια διασκεδαστική εμπειρία. Μόλις τελειώσουν οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις και ψάξουν για περισσότερες δραστηριότητες που απευθύνονται σε αναψυχή, είναι η δουλειά σας να τους παρέχετε διάφορες επιλογές. Γι ‘αυτό πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε διαφορετικά. Δεν θέλουν να κοιτάξουν μια ολόκληρη στήλη φυλλαδίων στο φουαγιέ σας προσφέροντάς τους τις συνήθεις (και βαρετές) επισκέψεις σε μουσεία και αίθουσες τσαγιού (ναι όλοι έχουμε βιώσει το είδος του ξενοδοχείου για το οποίο μιλάω, τύπου Fawlty Towers).Φυσικά μερικοί από αυτούς μπορεί να απολαύσουν αυτά τα αξιοθέατα και θα πρέπει να προσφερθούν όπως και να ‘χει, αλλά θα ήταν ίσως πολύ ενδιαφέρον το να έρθουν σε επαφή με τοπικά αξιοθέατα που απευθύνονται πιο πολύ στη νέα γενιά. Sky diving, Go Ape, VR εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, Cocktail bars και κρυμμένα ιδιαίτερα εστιατόρια, καφέ ή ακόμα και περιπάτους σε μέρη της περιοχής.

Ελάτε σε επαφή με τα μέρη που γνωρίζετε ότι είναι «cool» ή «μοντέρνα» ή «συναρπαστικά» και μιλήστε στους υπευθύνους για να λάβετε ειδικές εκπτώσεις που μπορείτε να προσφέρετε στους καλεσμένους σας. Όλες οι επιχειρήσεις θέλουν να προσεγγίσουν όλο και περισσότερους επισκέπτες, έτσι νομίζω ότι θα εκπλαγείτε με αυτό που μπορείτε να επιτύχετε με μερικές κλήσεις.

Δημιουργήστε πακέτα δραστηριοτήτων που θα μπορούσατε να τους προσφέρετε, συμπεριλαμβάνοντας δραστηριότητες από το πρωί μέχρι το βράδυ, όπως επίσης επαφές με μαγαζιά, εκπτώσεις, προπληρωμένα γεύματα και κρατήσεις ή ακόμα και ειδικά menu για τους επισκέπτες σας. Αυτές είναι συμφωνίες που θα τους εντυπωσιάσουν και πιθανόν να τους κάνουν να επιστρέψουν στο μέλλον. Και φυσικά μην ξεχάσετε να τους ζητήσετε να σας γράψουν μια κριτική. Η έκθεση και τα σχόλια κριτικής στα κοινωνικά μέσα είναι οι κυρίαρχοι στο μαρκετινγκ αυτές τις μέρες και σχεδόν πιο σημαντικά από την παραδοσιακή διαφήμιση από στόμα σε στόμα.

Φυσικά, μην ξεχνάτε ότι θέλουν το χώρο τους, ένα γραφείο για να εργαστούν, ή ακόμα και ένα ειδικό χώρο εργασίας στο ξενοδοχείο σας αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, με δωρεάν καφέ για παράδειγμα ή και προσφορά σνακς όπως smoothies, panini και φυσικά, τοστ αβοκάντο! Επίσης, βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνεται καλό πρωινό. Μπορεί το ταξίδι τους να έχει χρηματοδοτηθεί από την εταιρεία για την οποία εργάζονται, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να θέλει να κρατήσει το κόστος χαμηλό όσο το δυνατόν περισσότερο. Η τοποθεσία είναι σημαντική, πρέπει να είναι κεντρική με εύκολη πρόσβαση σε οποιοδήποτε μέρος. Εάν δεν την διαθέτετε, τότε διαφημίστε την τοποθεσία των ξενοδοχείων σας καλύτερα. Επισημάνετε τα πράγματα που έχετε επισκεφθεί, ακριβώς ποια μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να φτάσουν εκεί που κατά πάσα πιθανότητα θέλουν, ή ακόμα και μια τοπική εταιρεία ταξί. Και θυμηθείτε, WIFI WIFI WIFI!

Τι μπορείτε να κάνετε για να τους ενημερώσετε;

Αυτό είναι βέβαια κάτι που πάντα πρέπει να σκεφτούμε. Αλλά τώρα υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές για σας. Όταν μια επιχείρηση, ειδικά μια εταιρία, ψάχνει για πιθανές θέσεις για να στείλει τους υπαλλήλους της, το κόστος είναι συνειδητό. Πολύ συχνά θα έχουν πράκτορες κρατήσεων για τους οποίους εργάζονται για παράδειγμα και γενικά, μόλις βρουν ένα μέρος, θα κολλήσουν με αυτό, τουλάχιστον μέχρι να πάει κάτι λάθος, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να βρούμε τρόπους για να βεβαιωθούμε ότι είναι οι πρώτοι που προσπαθούν.

Καλέστε τους τοπικούς και διεθνείς πράκτορες κρατήσεων και συζητήστε μαζί τους. Δημιουργήστε μια εργασιακή σχέση με έναν από τους αντιπροσώπους. Ζητήστε τους να έρθουν και να μείνουν δωρεάν για να τους διαφημίσετε αυτό που μπορείτε να προσφέρετε.

Τα OTA είναι ένας άλλος τρόπος για να μοιραστείτε αυτό που κάνετε. Οι πληροφορίες και η εικόνα του ξενοδοχείου ή του B&B σας είναι εξαιρετικής σημασίας. Πρέπει να φτιάξετε την εικόνα σας, ζεστή και προσιτή. Πρέπει να υπάρχει ένας ωραίος χώρος εργασίας τον οποίο θα νιώσουν σαν το σπίτι τους. Αναφέρετε τα οφέλη που θα αποκομίσουν από την κράτησή στο ξενοδοχείο σας. Φυσικά, κάποια OTA, όπως η bidroom.com, μπορούν να σας προσφέρουν μια άμεση κράτηση με προμήθεια 0%, η οποία φυσικά θα αυξήσει τα έσοδά σας. Η Bidroom.com έχει επίσης συνεργαστεί πρόσφατα με την Visa, γεγονός που δηλώνει μια απότομη άνοδο στους περισσότερους ταξιδιώτες που είναι κάτοχοι καρτών Visa.

Όπως πάντα, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι ζωτικής σημασίας. Ενθαρρύνετε τους bleisure πελάτες σας και τις επιχειρήσεις τους να γράψουν κριτικές σε μέρη όπως οι σελίδες του TripAdvisor και των OTA. Αυτό δεν μπορεί μόνο να ενισχύσει την έκθεση στους bleisure ταξιδιώτες, αλλά φυσικά και τη συνολική σας πληρότητα.

Γιατί λοιπόν οι bleisure πελάτες είναι σημαντικοί για εσάς;

Αυτή η ερώτηση πρέπει να είναι αυτονόητη. Για να έχετε ενημερωμένα τα συστήματα κρατήσεων σας, και να διατηρείτε τα γραφήματα εσόδων-εξόδων σύμφωνα με τις νέες τάσεις, θα πρέπει να συμβαδίσετε με τις εξελίξεις αυτές. Οι bleisure ταξιδιώτες είναι μόνο ένα μέρος αυτού. Υπάρχουν επίσης πολλοί ψηφιακοί νομάδες, με παρόμοιες και συχνά μεταβαλλόμενες ανάγκες που πρέπει να γνωρίζετε.

Η ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν ήταν ποτέ τόσο συναρπαστική, γεμάτη δυνατότητες και ανοιχτές σε «διαφορετικές» προσεγγίσεις. Αν μείνετε στάσιμοι, θα χαθείτε στο παλιρροιακό κύμα άλλων ξενοδοχείων που αλλάζουν και προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να παραμείνουν ενημερωμένες.

Οι bleisure travelers δεν είναι απλώς μια παροδική μόδα, αλλά ήρθαν για να μείνουν. Με ένα συνεχώς αυξανόμενο αριθμό νεοϊδρυόμενων επιχειρήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης που υιοθετούν επίσης αυτόν τον νέο, ευέλικτο τρόπο εργασίας και δημιουργούν κίνητρα για να φέρουν τους καλύτερους εργαζόμενους στον δρόμο τους, υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για ξενοδοχεία που κάνουν την διαφορά. Κάτι παραπάνω από αυτά τα κλασικά που είμαστε όλοι εξοικειωμένοι και συνηθισμένοι.

Οι bleisure travelers όχι μόνο θα συνεχίσουν να επιστρέφουν στο ίδιο μέρος αν τους προσφέρετε όλα όσα χρειάζονται, αλλά και θα είναι πιο διατεθειμένοι να δημοσιεύσουν το ταξίδι τους, να “tweet-άρουν” για αυτό και να ενημερώσουν ακόμα και όλη την οικογένεια και τους φίλους τους. Έτσι, όσο πιο συναρπαστικό, άνετο και εύκολο μπορείτε να το κάνετε για αυτούς, τόσο πιο πιθανό το ξενοδοχείο σας να αποκτήσει μια ισχυρή φήμη στην #bleisure community, η οποία μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα για σας. Μια συνεχής και σταθερή ροή εισοδήματος και ασφάλειας. Που ας το παραδεχτούμε, είναι κάτι που όλοι θέλουμε και χρειαζόμαστε.

Συγγραφέας

Stephen Sydenham από τη Bidroom.com

Ο Stephen άρχισε να εργάζεται στον κλάδο της φιλοξενίας από το 1997. Έχοντας περάσει πολλά χρόνια σε ξενοδοχεία, μπαρ και εστιατόρια σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο, γνώρισε το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και τις δημόσιες σχέσεις και πώς να εφαρμόσει τις καλύτερες πρακτικές στον κλάδο της φιλοξενίας. πλέον με 20 χρόνια εμπειρίας, άρχισε να γράφει για να μεταβιβάσει αυτή τη γνώση σε άλλους.