Όταν οι πελάτες σας, συστήνουν τις υπηρεσίες σας στους φίλους και συναδέλφους τους, η επιχείρησή σας ωφελείται άμεσα. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, οι – από στόμα σε στόμα (word-of-mouth) – συστάσεις καθορίζουν και την πλειοψηφία των αγορών μας.

Για να καταφέρετε να ενισχύσετε την καλή θέληση των πελατών σας, πρέπει να:

  1. Δημιουργήσετε κοινοποιήσιμο περιεχόμενο

Εάν παρέχετε χρήσιμη και βοηθητική πληροφόρηση, να είστε σίγουροι ότι και οι πελάτες-αναγνώστες σας θα την κοινοποιήσουν στην δικιά τους κοινότητα. Σε αυτήν την κατηγορία μπορεί να ανήκει από ένα άρθρο – που δίνει προτάσεις και ταξιδιωτικές συμβουλές για τον προορισμό / τοποθεσία του ξενοδοχείου σας -, μέχρι ένα βίντεο που παρουσιάζει την ομορφιά της τοποθεσία του ξενοδοχείου σας.

  1. Ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό

Για να ξεχωρίσετε, πρέπει να διαφοροποιηθείτε σε κάτι από τους ανταγωνιστές σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να τονίσετε την περιβαλλοντική πολιτική, που υιοθετείτε, κάνοντας σχετικές δημοσιεύσεις σχετικά με τις πρακτικές βιωσιμότητας, που χαρακτηρίζουν τη δουλειά σας.

  1. Επιβραβεύσετε τους πρεσβευτές σας

Επιβραβεύστε τους πελάτες, που σας συνέστησαν σε κάποιο φίλο, δίνοντάς τους πόντους ή διάφορα προνόμια, όπως μία επιπλέον δωρεάν διαμονή σε μελλοντική κράτηση στο ξενοδοχείο σας ή αναβάθμιση δωματίου. Κοινοποιείστε το σύστημα επιβράβευσης στους πελάτες σας, ώστε να έχουν κίνητρο, για να σας συστήσουν.