Στρατηγικές Μάρκετινγκ με στόχο τους Κινέζους ΤαξιδιώτεςΙδιαίτερη σημασία για τον Τουρισμό Παγκοσμίως έχει η αύξηση των ταξιδιών των Κινέζων. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους και με μία μεσαία τάξη συνεχώς να αναπτύσσεται, αυτή η αγορά θα έπρεπε να είναι σημαντικός στόχος για τους ξενοδόχους. Ωστόσο, ένας συνδυασμός από γλωσσικά, πολιτιστικά και κυβερνητικά εμπόδια έχει αποτρέψει τους περισσότερους από την υιοθέτηση στρατηγικών για την προσέλκυση αυτής της αγοράς.

Εκτιμάται ότι το 2018 η Κίνα θα είναι η πρώτη χώρα σε επισκέπτες στις ΗΠΑ και μέσα στις τρεις πρώτες σε επισκέπτες στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Ο βασικός λόγος, που εμποδίζει κάτι τέτοιο να γίνει από τώρα είναι η visa. Μέχρι τώρα οι Κινέζοι ταξιδιώτες προτιμούν τις κύριες τουριστικές πόλεις. Στις ΗΠΑ επισκέπτονται κυρίως τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο, ενώ στην Ευρώπη το Λονδίνο, το Παρίσι και τη Ρώμη. Βέβαια όσο αυξάνονται οι απευθείας πτήσεις, μπαίνουν και νέοι προορισμοί στο παιχνίδι, όπως η Βοστώνη στις ΗΠΑ και η Βαρκελώνη, η Μαδρίτη, η Φλωρεντία, το Βερολίνο, η Βιέννη, η Πράγα και το Άμστερνταμ στην Ευρώπη.

Για να μπορέσει ο ξενοδόχος να προσφέρει υπηρεσίες κατάλληλες για αυτήν την αγορά, θα πρέπει να κατανοήσει καλύτερα το συγκεκριμένο κοινό, τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Πρόκειται για ταξιδιώτες που – επειδή αναμένουν ότι οι ξένοι δεν γνωρίζουν τη γλώσσα τους – έρχονται πλήρως προετοιμασμένοι, γνωρίζοντας με κάθε λεπτομέρεια τα καθημερινά δρομολόγια και τη διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο. Οι ξενοδόχοι πρέπει να έχουν υπόψη τους, ότι δεν πρόκειται για πελάτες της τελευταίας στιγμής, καθώς συνήθως κάνουν κράτηση ένα μήνα πριν. Όσοι ταξιδεύουν σε γκρουπ, επιλέγουν την κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, ενώ, όσοι ταξιδεύουν ανεξάρτητοι, επιλέγουν την online κράτηση.

Συνεπώς, στο πλαίσιο της υιοθέτησης στρατηγικών για την προσέλκυση αυτής της αγοράς, θα έκανε ιδιαίτερα θετική εντύπωση μία ιστοσελίδα ξενοδοχείου μεταφρασμένη στα κινέζικα, καθώς και η ένταξη στη διαμονή στοιχείων, που θα έκαναν τον επισκέπτη να αισθανθεί σαν στο σπίτι του, όπως πιάτα κινέζικης κουζίνας στο πρωινό, ανέσεις δωματίου, σήμανση (χώροι καπνιζόντων κλπ.) και κάρτες καλωσορίσματος στα κινέζικα. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη, ότι – όσον αφορά στην επιλογή ταξιδιωτικών προορισμών – πρόκειται για ένα κοινό με κύρια πηγή πληροφόρησης το διαδίκτυο, είναι μεγίστης σημασίας να δημιουργηθούν ιστοσελίδες με την κατάλληλη