Μια νέα μελέτη από την Adthena – εταιρία αναζήτησης πληροφοριών με AI και μηχανές αναζήτησης – διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν στο διαδίκτυο περισσότερο ξενοδοχεία, και λιγότερο δραστηριότητες και πτήσεις, με τον υπολογιστή να χρησιμοποιείται περισσότερο από το κινητό για τις αναζητήσεις. Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 600 Αμερικανοί καταναλωτές ηλικίας 18 ετών και άνω.

Τα Ξενοδοχεία οι δημοφιλέστερες ταξιδιωτικές αναζητήσεις 

Όταν ρωτήθηκαν για το τι έψαξαν περισσότερο κατά το σχεδιασμό των καλοκαιρινών ταξιδιών τους, το 37% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα ξενοδοχεία ήταν το κύριο αντικείμενο αναζήτησης, ακολουθούμενο από τοπικά αξιοθέατα (27%) και πτήσεις (25%).

Επιπλέον, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα Hotels.com  (40%), Trivago (34%) και Booking.com (34%) εμφανίστηκαν από τους ερωτηθέντες – κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών – ως τα πιο δημοφιλή ταξιδιωτικά sites. Από την άλλη πλευρά, τα Kayak (24%) και Cheapflights  (21%) χρησιμοποιήθηκαν λιγότερο από τους καλοκαιρινούς ταξιδιώτες.

Το Desktop νικά το κινητό 

Ενώ το κινητό εξακολουθεί να γίνεται μεγαλύτερος παίκτης στην αναζήτηση σήμερα, το 54% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι πραγματοποιούν τις αναζητήσεις ταξιδιών τους μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Adthena. Επιπλέον, το 26% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποίησε ισότιμα ​​κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές, ενώ μόνο το 20% δήλωσε ότι χρησιμοποίησε αυστηρά το κινητό για τις αναζητήσεις που σχετίζονται με ταξίδια.

Τι καθορίζει τις επιλογές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Adthena, η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων (78%) δήλωσε ότι οι τιμές και οι προσφορές ήταν καθοριστικοί παράγοντες για την λήψη αποφάσεων αγοράς όταν πραγματοποιούσαν έρευνα ταξιδιών. Ελάχιστοι ήταν εκείνοι που ανέφεραν το brand ή τα loyalty programs ως αποφασιστικό παράγοντα.

Αναζήτηση πριν την Κράτηση

Σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων είπε ότι έχει χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης κατά το σχεδιασμό, για τα καλοκαιρινά ταξίδια του, ενώ το 32% δηλώνει ότι συνήθως κάνει τέσσερις ή περισσότερες αναζητήσεις κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας ταξιδιού. Επιπλέον, το 46% των ερωτηθέντων ξοδεύει τουλάχιστον “λίγες μέρες” χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης, πριν κάνει κρατήσεις ταξιδιών.