Οι ιστοσελίδες των ξενοδοχείων πρέπει να προσαρμόζονται δυναμικά στις προθέσεις των χρηστών και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, αντί να προσπαθούν απλώς να τους πιέσουν να πατήσουν το κουμπί “Κάντε κράτηση τώρα”.

Αντί, λοιπόν, να πρόκειται για πλατφόρμες, που μοναδικό σκοπό έχουν να μετατρέψουν την αναζήτηση των χρηστών σε κρατήσεις, μπορούν να αποτελέσουν δίοδοι επικοινωνίας μεταξύ των υποψήφιων πελατών και του ξενοδοχείου, παρέχοντας πληροφορίες για τη διαμονή, τα δωμάτια, αλλά και για τις άλλες υπηρεσίες του ξενοδοχείου (όπως θεραπείες spa ή ειδικές εκδηλώσεις εστιατορίων) ή ακόμη και προτάσεις σχετικά με το τι μπορούν οι ταξιδιώτες να κάνουν στην περιοχή κατά τη διαμονή τους.

Προσπαθώντας, λοιπόν, να ωθήσετε τους χρήστες της ιστοσελίδας να κάνουν κράτηση, δεν πρόκειται να αυξήσετε τις μετατροπές σε πωλήσεις, το πιο πιθανό είναι να απογοητεύσετε τους πελάτες και να φύγουν από την ιστοσελίδα σας.

Πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού, οι επισκέπτες επισκέπτονται κατά μέσο όρο 38 ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, κάτι που σημαίνει ότι η ιστοσελίδα πρέπει να παρέχει όλη εκείνη την απαραίτητη πληροφόρηση, που χρειάζεται ο χρήστης για να καταλήξει στην κράτηση, αλλιώς απλά θα πάει στην επόμενη ιστοσελίδα.

Δείτε ακόμη:

Ιστοσελίδα εστιατορίου & λάθη: πώς να τα αποφύγετε

Τι να προσέξετε όταν σχεδιάζετε την ιστοσελίδα του εστιατορίου του ξενοδοχείου σας

Επισκεψιμότητα Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου: Οι 3 Κυριότεροι Λόγοι Που Σας… Αποφεύγουν!