Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας για το εστιατόριο σου είναι, πράγματι, ένα από τα πιο σημαντικά και αποτελεσματικά πράγματα που μπορείς να κάνεις για την προώθηση της επιχείρησής σου. Η ιστοσελίδα προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, καθώς αυξάνεις τις αποδόσεις του marketing της επιχείρησής σου, ενημερώνοντας τους εν δυνάμει πελάτες σου, ότι υπάρχεις, δίνοντας ταυτόχρονα σε αυτούς τις απαραίτητες πληροφορίες για να σε βρουν.

Πέραν, όμως, αυτού του κλασικού πλεονεκτήματος, η ιστοσελίδα αποτελεί πρόσφορο έδαφος για να διαφημίσεις τι είναι αυτό που κάνεις, χτίζοντας ταυτόχρονα μια κοινότητα πιστών καταναλωτών πέραν της περιοχής σου.

Φυσικά, όλα αυτά τα αποτελέσματα έρχονται εφόσον η ιστοσελίδα έχει δομηθεί σωστά. Ως επιχειρηματίας, προφανώς, θέλεις αυτή σου η κίνηση να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για να γίνει, όμως, κάτι τέτοιο πραγματικότητα θα πρέπει πάση θυσία να αποφευχθούν τα παρακάτω λάθη, που σχετίζονται με το κείμενο της ιστοσελίδας του εστιατορίου σου.

1. Πάρα πολύ κείμενο.

Προφανώς και χρειάζεται να υπάρχει κάποιου είδους κείμενο και περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σου, αλλά η υπερβολή σε όλα τα πράγματα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Όλες οι υπερβολές και οι τεράστιες αναφορές και περιγραφές, δεν είναι απαραίτητες, για να επιτύχεις τον στόχο σου. Άλλωστε, πρόκειται για ιστοσελίδα εστιατορίου, και όχι οτιδήποτε άλλο, πράγμα που σημαίνει ότι ο στόχος σου μπορεί να επιτευχθεί καλύτερα και ευκολότερα με τις κατάλληλες φωτογραφίες.

2. Έλλειψη πληροφοριών.

Στο άλλο άκρο από την υπερπληροφόρηση, βρίσκεται η ιστοσελίδα που της λείπουν σημαντικές και απαραίτητες πληροφορίες. Με λίγα λόγια, οι περισσότεροι καταναλωτές μπαίνουν στην ιστοσελίδα σου, για να μάθουν για το εστιατόριο σου, το μενού του, το ωράριο λειτουργίας, αλλά και τη διεύθυνση και το τηλέφωνο. Αν κάτι από όλα αυτά λείπει από την ιστοσελίδα, ο καταναλωτής δεν θα μπει στη διαδικασία να ασχοληθεί περισσότερο με εσένα, πόσο μάλλον να έρθει και στο εστιατόριο σου. Υπάρχουν, άλλωστε πολλές εναλλακτικές επιλογές.

3. Ορθογραφικά, συντακτικά και άλλα λάθη.

Φαντάσου να μπαίνεις στην ιστοσελίδα ενός εστιατορίου και ξαφνικά να αντικρίζεις ορθογραφικά λάθη, γραμματικά, συντακτικά κλπ. Τι θα έκανες; Κατά πάσα πιθανότητα θα εκνευριζόσουν και προφανώς θα έψαχνες για κάποιο άλλο site, που θα σε εμπνεύσει περισσότερο. Το συγκεκριμένο συμβάν είναι το πιο σημαντικό αλλά και το πιο εύκολο για να το διορθώσεις. Έλεγξε δύο και τρεις φορές το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου, ώστε να αποφύγεις τα τυχόν λάθη. Επιπλέον, υπάρχει και αυτό που λέγεται “autocorrect” που μπορεί στο κινητό μας να μας εκνευρίζει πολλές φορές, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πραγματικά σωτήριο. Υπάρχουν, πιο απλά, πολλοί τρόποι για να ελέγξεις και να σιγουρευτείς, ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου δεν έχει λάθη.

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν είναι δύσκολη υπόθεση η δημιουργία – ή πιο σωστά – ή ορθή δημιουργία, μιας ιστοσελίδας για το εστιατόριο σου. Πέραν των τεχνικών διαδικασιών, αλλά και των προωθητικών ενεργειών, που θα κάνεις για την ιστοσελίδα σου, είναι σημαντικό να έχεις κατά νου και αυτά τα 3 πολύ βασικά και συχνά λάθη, που πραγματικά μπορούν να σου στοιχίσουν ακριβά. Σε συνδυασμό, φυσικά, με όλα τα παραπάνω, έχε στο νου σου ότι αυτό που πραγματικά θα καταστήσει επιτυχές το site – αλλά και το ίδιο το εστιατόριο – είναι το να δείξεις την ιδιαίτερη ταυτότητα της επιχείρησής σου, σε τι διαφέρει από τους ανταγωνιστές, γιατί είναι καλύτερη και γιατί πρέπει να σε επισκεφθούν.

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE