Θετικές κριτικές = Περισσότερα κέρδη για το ξενοδοχείο
Παλαιότερα η συσχέτιση καλών κριτικών και αυξημένων κερδών σε ένα ξενοδοχείο, μπορεί να μην ήταν εμφανής. Όταν κάποιος έμενε στο ξενοδοχείο και έλεγε καλά ή κακά λόγια στους φίλους / συναδέλφους του, ίσως κάποιοι να τους εμπιστεύονταν και να έκλειναν δωμάτιο στο ίδιο ξενοδοχείο. Όμως, πλέον, με τις Online κριτικές να παίζουν σχεδόν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του ξενοδοχείου από τους πελάτες, είναι εύκολα κατανοητό ότι οι θετικές κριτικές αποφέρουν κέρδη.
Καμία κριτική, καμία κράτηση
Στο παρελθόν οι ταξιδιώτες δεν έδιναν και τόση σημασία στις κριτικές ενός ξενοδοχείου. Σήμερα, οι κριτικές αποτελούν έναν πολύ βασικό παράγοντα στην επιλογή καταλύματος. Μάλιστα, πολλοί μπορεί ακόμα και να ακυρώσουν την κράτησή τους, σε περίπτωση που διαβάσουν μόνο κακές κριτικές.
Τι σημαίνει αυτό για το ξενοδοχείο σας; σημαίνει ότι μπορεί να χάνετε χιλιάδες ευρώ από χαμένες κρατήσεις, λόγω απουσίας αρκετών θετικών σχολιασμών. Επίσης, σημαίνει ότι πρέπει να αυξήσετε την δημοφιλία σας στο διαδίκτυο.
Οι καλές κριτικές σας δίνουν το δικαίωμα να.. τσιμπάτε τις τιμές
Άλλο ένα κέρδος από τις θετικές online κριτικές είναι, ότι σας δίνει την ευκαιρία να αυξάνετε την τιμή σας, χωρίς να χάνετε πελατεία, απλά και μόνο επειδή έχετε… πέραση και ζήτηση. Έρευνες του πανεπιστήμιου Cornell University School of Hotel Administration έδειξαν, ότι για κάθε πόντο δημοφιλίας, που κέρδιζε ένα ξενοδοχείο σε site αξιολόγησης, όπως το Travelocit, το ξενοδοχείο μπορούσε να αυξήσει έως και κατά 11% τις τιμές του και οι πελάτες δεν είχαν πρόβλημα με αυτό. Οι θετικές κριτικές αυξάνουν τη φήμη σας και σας κάνουν περιζήτητους. Αυξάνετε μεν τις τιμές, αλλά έχετε και πελάτες, που αποδεικνύουν ότι αξίζετε.
Άμεσες online κρατήσεις
Ένα ακόμα όφελος από την θετική διαδικτυακή φήμη είναι ότι θα αυξηθούν οι άμεσες κρατήσεις. Μάλιστα, τα ξενοδοχεία που έχουν στο site τους χώρο σχολίων, συζητούν με τους πελάτες τους και προβάλλουν τις θετικές online κριτικές, είναι σίγουρο πως ενθαρρύνουν τους επισκέπτες τις σελίδας τους, να κάνουν εκείνη τη στιγμή την κράτησή τους.
[Διαβάστε εδώ: πώς να αυξήσετε τις online κριτικές του ξενοδοχείου σας!]