Εικονική Πραγματικότητα και marketing εστιατορίων!
Η πρόσφατη παγκόσμια πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των εστιατορίων, να κλείσουν ή να προσαρμοστούν. Σχεδόν ένα ολόκληρο έτος στην πανδημία, τα πράγματα άρχισαν σταδιακά να αλλάζουν. Αλλά αυτό που παλιότερα δούλευε μπορεί να μην λειτουργεί στον νέο και αλλαγμένο κόσμο μετά τον Covid-19.
Εικονική πραγματικότητα
Η εικονική πραγματικότητα είναι ένα τεχνητό περιβάλλον που δημιουργείται από υπολογιστή και επιτρέπει την εμπειρία σκηνών και αντικειμένων που δεν υπάρχουν στην πραγματική ζωή. Τα εστιατόρια χρησιμοποιούν αυτήν την προηγμένη τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών αφήνοντάς τους να εξερευνήσουν το μενού και τις συνταγές τους, ενώ το φαγητό τους προετοιμάζεται. Τα εστιατόρια είναι ένα καταφύγιο γαστρονομικών εμπειριών και η εικονική πραγματικότητα βοηθά στον εμπλουτισμό της εμπειρίας τους αφήνοντάς τους να εξερευνήσουν περισσότερες επιλογές.
Για παράδειγμα, το 2018, ο New Pizza Chef της Domino χρησιμοποίησε την επαυξημένη πραγματικότητα για να δώσει στους πελάτες μια εμπειρία σε πραγματικό χρόνο για να δημιουργήσουν έναν συνδυασμό πίτσας με τη βοήθεια μιας εφαρμογής στις κινητές συσκευές τους.
Το 2017, η KFC εισήγαγε έναν νέο τρόπο εκπαίδευσης των εργαζομένων χρησιμοποιώντας ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας που ονομάζεται “The Hard Way – A KFC Virtual Training Escape Room”. Είναι μια διαδικασία 25 λεπτών στην οποία οι συμμετέχοντες προετοιμάζουν ουσιαστικά τηγανητό κοτόπουλο για να ξεφύγουν και να κερδίσουν το παιχνίδι.