H Hyatt για πρώτη φορά κάνει μία διαφημιστική καμπάνια για δύο brand της, το Hyatt Place και το Hyatt House. Η καμπάνια επικροτεί τον σύγχρονο επαγγελματία, που δεν συμβιβάζεται με “απλά καλές” επιλογές για την καριέρα του, και παροτρύνει τους σύγχρονους ταξιδιώτες να κάνουν το ίδιο και να μην συμβιβάζονται με μία “απλά καλή” διαμονή σε ένα ξενοδοχείο, παρουσιάζοντας τα Hyatt Place και Hyatt House, ως ιδανική επιλογή για έναν ταξιδιώτη, που δεν συμβιβάζεται.

Η Hyatt θέλοντας να επιβραβεύσει όσους δεν συμβιβάζονται, διεξάγει τα Why Settle Spirit Awards. Φίλοι και συγγενείς μπορούν να προτείνουν τους δικούς ανθρώπους, που δεν συμβιβάζονται επαγγελματικά και ταξιδεύουν τακτικά για επαγγελματικούς λόγους. Οι νικητές θα κερδίσουν ένα βραβείο, καθώς και δωρεάν διαμονή για δύο βράδια σε κάποιο Hyatt Place ή Hyatt House των ΗΠΑ.