Hyatt: Νέα πολιτική ακύρωσης δωματίου
Φέτος τα Hilton Hotels και τα Marriott Hotels εφάρμοσαν αυστηρότερες πολιτικές ακύρωσης, σύμφωνα με τις οποίες ο πελάτης δεν μπορεί πλέον να ακυρώσει την κράτησή του την ημέρα άφιξης ή την προηγούμενη ημέρα, αλλά πρέπει να την ακυρώσει δύο ή τρεις ημέρες πριν από την άφιξη.
Είναι σαφές ότι τα ξενοδοχεία το βλέπουν αυτό ως ένα τρόπο μεγιστοποίησης των εσόδων, καθώς όταν ακυρώνεται η κράτηση τελευταία στιγμή, δεν είναι εύκολο να μεταπωλούνται τα δωμάτια μέσα σε 24 ώρες.
Πριν λίγες μέρες και τα Hyatt Hotels ανακοίνωσαν την υιοθέτηση μίας εξίσου αυστηρής πολιτικής ακύρωσης. Αναλυτικότερα, για κρατήσεις που γίνονται από την 1η Ιανουαρίου 2018, η ακύρωση ενός δωματίου σε ξενοδοχείο Hyatt θα χρειαστεί να γίνει τουλάχιστον 48 ώρες πριν, για να μην χρεωθεί ο πελάτης με τα ακυρωτικά.
Ωστόσο, μεμονωμένα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να έχουν την επιλογή να ορίσουν τις δικές τους πολιτικές ακύρωσης. Επίσης, οι πελάτες που είναι μέλη του World of Hyatt Explorist και του Globalist θα μπορούν να ακυρώσουν την κράτηση έως και 24 ώρες πριν την άφιξη, παρά την ισχύουσα 48ωρη πολιτική ακύρωση. Αυτό ισχύει για όλα τα ξενοδοχεία, εκτός από τα θέρετρα του Hyatt Residence Club, τα θέρετρα Miraval και τους προορισμούς θέρετρων M life. Αυτό φυσικά αποκλείει τα προπληρωμένα και μη επιστρεφόμενα τέλη, καθώς και τα ξενοδοχεία με πολιτική ακύρωσης, που υπερβαίνει τις 48 ώρες.