Εάν έχετε ποτέ πιαστεί απροετοίμαστοι με κάποια αρνητική κριτική ή σχόλιο για το ξενοδοχείο σας και θα θέλατε να το έχετε μάθει νωρίτερα, για να αντιδράσετε εγκαίρως, τότε τα Google Alerts είναι ιδανική λύση για εσάς!

Οι κρίσεις, που πλήττουν τη φήμη μιας επιχείρησης, είναι συνήθως αποτέλεσμα διαφόρων αρνητικών συζητήσεων -που μαζεύτηκαν κατά την πάροδο του χρόνου- σχετικά με το ξενοδοχείο σας, για αυτό και είναι σημαντικό να μαθαίνετε όσο πιο γρήγορα γίνεται, αν ένα αρνητικό σχόλιο για το ξενοδοχείο σας δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο.

Επειδή, λοιπόν, είναι σημαντικό να μαθαίνετε τι λένε οι πελάτες για εσάς, αυτό το δωρεάν εργαλείο της Google είναι απαραίτητο, γιατί μπορεί να σας προσφέρει την ενημέρωση, που χρειάζεστε.

Τα Google Alerts είναι δωρεάν εργαλείο, που σας ενημερώνει μέσω Email, κάθε φορά που γίνεται κάποια αναφορά της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο (στα social media ή σε κάποια πλατφόρμα ταξιδιωτικών κριτικών, όπως το TripAdvisor).

Δείτε βήμα – βήμα πως να χρησιμοποιήσετε τα Google Alerts:

  1. Εάν δεν έχετε λογαριασμό email στη Google, τότε πρώτα πρέπει να ανοίξετε έναν.
  2. Στη συνέχεια, μπείτε στην ιστοσελίδα: www.google.com/alerts
  3. Και συμπληρώστε τα παρακάτω πεδία:
  • Συχνότητα: πόσο συχνά θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις με Email. Καλύτερα θα ήταν να λαμβάνετε ειδοποιείσεις με το που γίνεται μια ανάρτηση στο διαδίκτυο.
  • Πηγές: Εδώ επιλέγετε ποιες πηγές σας ενδιαφέρουν π.χ. μπλογκς, συζητήσεις κλπ. Καλύτερα να αφήσετε αυτό το πεδίο στο “αυτόματο”, καθώς έτσι θα ενημερώνεστε για το αν αναφέρθηκε η επιχείρησή σας σε οποιαδήποτε πηγή.
  • Γλώσσα: Ειδικά εάν έχετε και ξένους πελάτες, καλύτερα να λάβετε ενημέρωση για σχόλια, που έγιναν σε όλες τις γλώσσες.
  • Περιοχή: Επίσης, εάν έχετε και ξένους πελάτες, καλύτερα να λάβετε ενημέρωση για σχόλια από όλες τις χώρες.

Κλείνοντας, εκτός από ειδοποιήσεις για τα σχόλια -που αφορούν το ξενοδοχείο σας-, μπορείτε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις και για τα σχόλια, που αφορούν τους βασικούς ανταγωνιστές σας στην περιοχή.