3 κορυφαία χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια μηχανή κρατήσεων
Κάθε ξενοδοχείο που θέλει να διατηρήσει και να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις του θα χρειαστεί μια μηχανή κρατήσεων, σύμφωνα με δημοσίευμα της trivago.
Μια μηχανή κρατήσεων μέσω ίντερνετ επιτρέπει σε ένα ξενοδοχείο να δέχεται απευθείας κρατήσεις online μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του. Και, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες πραγματοποιούν ολοένα και περισσότερες κρατήσεις ξενοδοχείων online, η μηχανή κρατήσεων θα κάνει τη διαφορά μεταξύ της διατήρησης της ανταγωνιστικότητας και της απώλειας ενός αυξανόμενου αριθμού απευθείας συναλλαγών.
Ωστόσο, δεν αρκεί οποιαδήποτε μηχανή κρατήσεων παλαιού τύπου. Ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι online ταξιδιωτικές εταιρείες έχουν υπάρξει τόσο επιτυχημένες στη διασφάλιση online κρατήσεων είναι το γεγονός ότι οι σελίδες κρατήσεών τους είναι βελτιστοποιημένες για τη μετατροπή των χρηστών. Επομένως, για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν online, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να χρησιμοποιούν μηχανές κρατήσεων με εξίσου βελτιστοποιημένη τεχνολογία.
Θα το επαναλάβουμε για άλλη μία φορά. Κάθε ξενοδοχείο που θέλει να έχει απευθείας κρατήσεις χρειάζεται μια μηχανή κρατήσεων. Και η μηχανή κρατήσεων ενός ανταγωνιστικού ξενοδοχείου θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για μετατροπή, παρέχοντας μια εύκολη, απρόσκοπτη και ασφαλή εμπειρία κράτησης στους ταξιδιώτες.
Ακολουθούν τα τρία σημαντικότερα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει μια μηχανή κρατήσεων ξενοδοχείου:
1. Ενσωμάτωση στις ιστοσελίδες metasearch ξενοδοχείων
Γιατί είναι σημαντικό: Όσοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα από τα webinar μας θα γνωρίζουν το παρακάτω στατιστικό στοιχείο: Ένας στους δύο ταξιδιώτες χρησιμοποιεί metasearch όταν αναζητεί ξενοδοχεία για online κράτηση. Μια πρόσφατη έκθεση της Phocuswright αποκάλυψε ότι το 50% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ που κάνουν κρατήσεις online ολοκλήρωσαν μια κράτηση ξενοδοχείου σε ιστοσελίδα metasearch ή μέσω ιστοσελίδας metasearch τουλάχιστον μία φορά κατά το προηγούμενο έτος.
Εάν εστιάσουμε στους millennial ταξιδιώτες, μια δημογραφική ομάδα που εξακολουθεί να αυξάνει τις ταξιδιωτικές της δαπάνες και να επηρεάζει τις τάσεις στον κλάδο των ταξιδιών, το ποσοστό των πελατών που χρησιμοποιούν μια ιστοσελίδα metasearch για να κάνουν online κράτηση σε ξενοδοχεία είναι ακόμη υψηλότερο, φτάνοντας το 63%.
Τι πρέπει να σας μείνει: Το έχουμε πει και στο παρελθόν, αλλά δεν βλάπτει να το επαναλάβουμε: Η διαδικασία απευθείας κρατήσεων έχει μεταφερθεί στο metasearch. Για να παραμείνουν ανταγωνιστικά και να αξιοποιήσουν αυτήν την προοπτική απευθείας συναλλαγών, τα ξενοδοχεία θα χρειαστούν μια μηχανή κρατήσεων που είναι ενσωματωμένη σε κορυφαίες ιστοσελίδες metasearch ξενοδοχείων και είναι βελτιστοποιημένη για τη μετατροπή των χρηστών metasearch.
2. Βελτιστοποίηση για κρατήσεις μέσω κινητών συσκευών
Γιατί είναι σημαντικό: Οι κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω κινητών συσκευών σημειώνουν αύξηση. Άλλη μια έκθεση της Phocuswright επισημαίνει τη σταθερή παγκόσμια στροφή των ταξιδιωτών στη χρήση κινητών συσκευών για την κράτηση καταλυμάτων.
Τι πρέπει να σας μείνει: Οποιαδήποτε μηχανή κρατήσεων ξενοδοχείου που αξίζει τον κόπο θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για την μετατροπή των επισκέψεων από φορητές συσκευές σε απευθείας κρατήσεις. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο της μηχανής κρατήσεων θα πρέπει να εμφανίζεται σωστά και να λειτουργεί ομαλά σε κάθε συσκευή.
3. Δυνατότητα προσαρμογής με το λογότυπο, τις φωτογραφίες και τις περιγραφές του ξενοδοχείου
Γιατί είναι σημαντικό: Κυρίως για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, αλλά και για την επιτυχημένη μετατροπή και τη διαδικτυακή φήμη του ξενοδοχείου.
Η ύπαρξη φωτογραφιών του ξενοδοχείου και σχετικών περιγραφών στη σελίδα κρατήσεων δημιουργεί ακριβείς προσδοκίες στον ταξιδιώτη, θέτοντας τα θεμέλια για μια θετική εμπειρία για τον πελάτη και μια θετική διαδικτυακή φήμη για το ξενοδοχείο. Επίσης, συμβάλλει στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης διαδικασίας κράτησης, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχημένη μετατροπή.
Και, δεδομένου ότι το λογότυπο του ξενοδοχείου είναι ορατό σε όλα τα στάδια της διαδικασίας κράτησης, ο πελάτης γνωρίζει σε ποιον ακριβώς πραγματοποιεί την κράτηση. Αυτό βοηθά να καλλιεργηθεί η σχέση μεταξύ του ξενοδοχείου και του πελάτη και να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα του ξενοδοχείου.
Τι πρέπει να σας μείνει: Εάν ένα ξενοδοχείο θέλει να έχει τον πλήρη έλεγχο της εμπειρίας του πελάτη και των σχέσεων με τους πελάτες του (και να απολαμβάνει τα οφέλη της αυξημένης αναγνωρισιμότητας), θα πρέπει να είναι σε θέση να εξατομικεύσει τη μηχανή κρατήσεών του με το δικό του λογότυπο, τις δικές του φωτογραφίες και τις δικές του περιγραφές. Οτιδήποτε λιγότερο θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο για την εικόνα της επωνυμίας του ξενοδοχείου και ίσως ακόμη και για το ποσοστό μετατροπών του ή για τη διαδικτυακή φήμη του.
Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: businessblog.trivago.com