Θα έπρεπε το wifi να θεωρείται πλέον must στις παροχές του ξενοδοχείου;
Το ίντερνετ και οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι μέρος της καθημερινότητάς μας σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και οι περισσότεροι πλέον χρειάζεται να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο όταν πάνε ακόμα και μία βόλτα ή σε ένα εστιατόριο, πόσο μάλλον, λοιπόν, όταν διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο για μέρες ολόκληρες.
Παλαιότερα ήταν η τηλεόραση, το air condition και πλέον η ελεύθερη σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω wifi είναι κάτι που οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν απαραίτητη, αν όχι αυτονόητη, παροχή από το ξενοδοχείο στο οποίο θα μείνουν.
Φυσικά, οι συσκευές που θα «μοιράζονται» το σήμα του wifi αυξάνονται ανάλογα και με το μέγεθος του ξενοδοχείου. Αν, λοιπόν, θέλετε να παρέχετε στους παρέχετε μία ποιοτική σύνδεση στους πελάτες σας, προκύπτουν ερωτήματα όπως :
- Θα χρεώνεται η παροχή του ίντερνετ ή θα είναι free wifi;
- Να επιτρέπεται η εξ ολοκλήρου ελεύθερη χρήση του ίντερνετ από όλους όσοι εισέρχονται στο ξενοδοχείο ή μόνο στους διαμένοντες κατόπιν χρήσης κωδικού;
- Αν απαιτείται κωδικός, θα είναι ένας εύκολος κωδικός, όπως για παράδειγμα, το όνομα του ξενοδοχείου ή αριθμός του τηλεφώνου του ή ένας ιδιαίτερος κωδικός;
- Ο κωδικός αυτός θα αναγράφεται σε κάποιο σημείο στο δωμάτιο ή θα δίνεται στους πελάτες, αν και εφόσον ζητηθεί;
- Μήπως θα έπρεπε οι πελάτες να συνδέονται μέσω των λογαριασμών τους στα social media, κάνοντας like ή μέσω του email τους;
- Θα εξοπλιστείτε με συσκευές, που ενισχύουν το σήμα του ίντερνετ έτσι, ώστε όλοι οι πελάτες να έχουν γρήγορο ίντερνετ ή αρκούν μία απλή σύνδεση με τον παροχέα και ένα μόντεμ;
Με δυο λόγια, οι πελάτες θέλουν και πιθανώς χρειάζονται την ελεύθερη είσοδό τους στο διαδίκτυο. Ιδανικά πρέπει να μπορείτε να παρέχετε καλό και γρήγορο σήμα στους φιλοξενούμενούς σας, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αγοράσετε παραπάνω εξοπλισμό και να αποσβέσετε το παραπάνω αυτό έξοδο με μία ελάχιστη αύξηση στην τιμή, εφόσον πλέον έχετε και μία παραπάνω παροχή. Η σύνδεση, εάν γίνεται με κωδικό, είναι σαφώς διασφαλισμένη και καλύτερη, αλλά ίσως πρέπει να σκεφτείτε διπλά πριν βάλετε έναν πολύ δύσκολο κωδικό ή πριν αποφασίσετε να απαιτείται η σύνδεση μέσω social media και λογαριασμού email, καθώς κάποιοι από τους πελάτες σας ίσως δε διαθέτουν προφίλ ή δεν θέλουν να δώσουν αυτά τα στοιχεία τους.