Το μέλλον των ανεξάρτητων ξενοδοχείων
Γιατί ορισμένοι ταξιδιώτες θα ταξιδέψουν παντού για μια μοναδική εμπειρία ξενοδοχείου.
Καθώς τα ταξίδια επανήλθαν σιγά σιγά στο φυσιολογικό, είναι σαφές ότι βρισκόμαστε στα πρόθυρα μιας τεράστιας ταξιδιωτικής έκρηξης. Από όλες τις πρόσφατες ταξιδιωτικές τάσεις που εμφανίστηκαν, μία είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρα για ανεξάρτητους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και αυτό είναι ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες απομακρύνονται από τις αλυσίδες ξενοδοχείων.
Οι ταξιδιώτες το 2021 δεν θέλουν πλέον τις ίδιες ταξιδιωτικές εμπειρίες με τους φίλους και τους γείτονές τους. Οι ταξιδιώτες απομακρύνονται από τα μεγάλα θέρετρα της αλυσίδας και κατευθύνονται σε μεμονωμένα ξενοδοχεία.
Τι είναι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία;
Σήμερα, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία αποτελούν σχεδόν το 40% της αγοράς, αλλά έρχονται όλο και περισσότερο στη μόδα. Αυτό που φαίνεται είναι ότι τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι πιο πιθανό να προσφέρουν νέες εμπειρίες.
Ως μικρές επιχειρήσεις, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία βασίζονται στις έννοιες του πάθους και της εξυπηρέτησης. Πολλά ανεξάρτητα ξενοδοχεία είναι προϊόντα της σκληρής δουλειάς και του πάθους ενός ατόμου, και αυτό αντανακλάται στην ποιότητα των υπηρεσιών και τη φήμη σε αυτά τα ακίνητα. Όσο και αν προσπαθούν οι μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων, δεν θα μπορέσουν ποτέ να αναπαράγουν το αυθεντικό πάθος.
Ποιοι κάνουν κράτηση για ανεξάρτητα ξενοδοχεία
Όταν κάποιος διαβάζει τις τελευταίες τάσεις στα ταξίδια ή αλλιώς, συχνά υποθέτει ότι αυτές οι τάσεις καθοδηγούνται από νεότερες γενιές που, όπως έχουν δείξει μελέτες, δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες πάνω από όλα.
Ενώ μπορεί να είναι αλήθεια ότι οι νεότερες γενιές δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια, είναι επίσης αλήθεια ότι οι ταξιδιωτικές δαπάνες αυξάνονται σε γενικές γραμμές. Στην πραγματικότητα, το 2019, οι ταξιδιωτικές δαπάνες αυξήθηκαν σε όλες τις γενιές. Κατά μέσο όρο, οι millennials ξόδεψαν $ 4.400 για ταξίδια, ενώ ο Boomers $ 6.600 και ο Gen-Xers $ 5.400.
Με βάση αυτά τα στατιστικά στοιχεία, είναι ασφαλές να πούμε ότι δεν υπάρχει ένας μόνο τύπος ταξιδιωτών ή δημογραφικών κρατήσεων ανεξάρτητων ξενοδοχείων, αλλά μάλλον, οι ταξιδιώτες παντού κουράζονται όλο και περισσότερο από τις αλυσίδες ξενοδοχείων και είναι πρόθυμοι να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα για να τις αποφύγουν.
Γιατί οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για ανεξάρτητα ξενοδοχεία;
Το ανεξάρτητο ξενοδοχείο είναι μια εμπειρία για την οποία αξίζει να γράψετε στο σπίτι. Σε σύγκριση με τις μεγάλες αλυσίδες, αυτά τα ξενοδοχεία προσφέρουν οικείες ρυθμίσεις που είναι πρώτα και κύρια προσανατολισμένες στην εξυπηρέτηση.
Αυτό το πάθος για εξαιρετική εξυπηρέτηση πηγάζει από την περηφάνια που νιώθουν αυτοί οι ξενοδόχοι ως ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Η εμπειρία κάθε επισκέπτη εκτιμάται το ίδιο, αλλά κάθε ιστορία τους είναι μοναδική. Οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία όπου μπορούν να δημιουργήσουν αναμνήσεις που διαρκούν.
Αυτή η έμφαση που δίνεται στα βιωματικά ταξίδια είναι μια τάση που φαίνεται να είναι εδώ για να μείνει. Τα ανεξάρτητα και μπουτίκ ξενοδοχεία ξεπερνούν κατά πολύ τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους δημιουργώντας μοναδικές, αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Πώς μπορούν τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να ανταγωνιστούν μεγάλες αλυσίδες;
Ο ανταγωνισμός με τεράστιες αλυσίδες ξενοδοχείων με φαινομενικά ατελείωτους πόρους δεν είναι εύκολος άθλος για μια μικρή επιχείρηση. Οι αλυσίδες ξενοδοχείων έχουν την πολυτέλεια της εταιρικής στελέχωσης πολλών τμημάτων, που πολλά ατομικά ξενοδοχεία δεν έχουν. Ευτυχώς για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, έχουν την επιλογή να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες το τηλεφωνικό τους κέντρο. Η ύπαρξη τμήματος κρατήσεων ή τηλεφωνικού κέντρου που πληροί αυτό το επίπεδο εξυπηρέτησης σε κάθε κλήση είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας εμπειρίας προσανατολισμένης στην εξυπηρέτηση.
Καθώς τα ταξίδια αρχίζουν να ακμάζουν, οι ταξιδιώτες αναζητούν μια μοναδική εμπειρία ξενοδοχείου. Αυτά δεν δημιουργούνται σε τεράστιες αλυσίδες ξενοδοχείων, αλλά σε τοπικά και ανεξάρτητα ακίνητα. Για να διαχειριστούν το επερχόμενο ταξίδι και να ανταγωνιστούν μεγαλύτερες εταιρείες, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία απευθύνονται σε εξειδικευμένα εκπαιδευμένα τηλεφωνικά κέντρα για να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες το τμήμα κρατήσεών τους.
Πηγή: John Smallwood, CEO of Travel Outlook