Πώς οι αλυσίδες Fast Food κάνουν τους πελάτες να παραγγέλνουν περισσότερο;
Το fast food θεωρείται, ενδεχομένως, από τα πιο νόστιμα και φυσικά γρήγορα φαγητά. Έχει πολλούς οπαδούς και σημειώνει μεγάλα κέρδη συνεχώς.
Αυτό όμως που θα αναλύσουμε είναι γιατί τα τα κέρδη κι οι οπαδοί έρχονται με μαθηματική ακρίβεια…
1) Το κόκκινο χρώμα
Από το λογότυπο μέχρι το μενού, το κόκκινο χρώμα φαίνεται να είναι το αγαπημένο των περισσότερων fast food αλυσίδων. Δείτε εδώ Γιατί τα λογότυπα των fast food είναι πάντα κόκκινα.
2) Στρατηγικά διακοσμημένο μενού
Σημασία για τις αλυσίδες έχει το να κερδίσουν τα βλέμματα και τις εντυπώσεις, ειδικά στα πιάτα που είναι πιο ακριβά. Γι’ αυτό το λόγο, τα γραφικά είναι πολλά, τα χρώματα έντονα, οι φωτογραφίες εντυπωσιακές.
3) Οι οθόνες στο κατάστημα είναι το κλειδί
Η πρώτη οθόνη που θα δει ο επισκέπτης σε ένα κατάστημα fast food είναι καθοριστική, αφού πολλές φορές τείνει να αγοράζει αυτό ακριβώς που είδε πρώτο, γεγονός που επιβεβαιώνουν πολλές έρευνες.
4) Η σαλάτα
Οι αλυσίδες fast food γνωρίζουν πολύ καλά το γεγονός ότι οι περισσότεροι πελάτες τους νιώθουν τύψεις για αυτά που καταναλώνουν εκεί. Γι’ αυτό το λόγο προσπαθούν να κάνουν του πελάτες τους να νιώσουν καλύτερα και να ξοδέψουν περισσότερα τοποθετώντας φωτογραφίες από σαλάτες και νερό δίπλα από τις τηγανιτές πατάτες και το λαχταριστό burger, ώστε να δώσουν την ψευδαίσθηση του υγιεινού.
5) Ελάχιστη διαπροσωπική επαφή
Πολλά καταστήματα fast food έχουν αυτόματους πωλητές και self service, με τα οποία ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει χωρίς να έρθει σε επαφή με το προσωπικό. Πώς βοηθάει αυτό; Ο πελάτης δεν αγχώνεται από τις μεγάλες ουρές ατόμων, και έχει όλο τον χρόνο που χρειάζεται για να αποφασίσει τι ακριβώς θέλει να παραγγείλει, και μάλιστα χωρίς τύψεις, γιατι δεν έχει να αντιμετωπίσει την “κριτική” των άλλων. Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό οι πελάτες τείνουν να τρώνε πολύ περισσότερο από ότι στο κατάστημα.