Στον κλάδο των εστιατορίων, η εύρεση ενός καλού Bartender είναι παρόμοια με το να ψάχνει κανείς για χρυσό. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που μπορούν να αναμειγνύουν ποτά, αλλά λίγοι έχουν όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να χαρακτηριστούν ιδανικοί Bartender.

bartender

Παρακάτω παρουσιάζονται όλα όσα χρειάζεται να ξέρει κανείς για να προσλάβει τον ιδανικό άνθρωπο ως Bartender, σύμφωνα με το www.thebalancesmb.com.

Αρμοδιότητες Bartender

Ο Bartender, ανάλογα με το στυλ και την οργάνωση ενός εστιατορίου, μπορεί να είναι υπεύθυνος για να ετοιμάσει τα υπόλοιπα ποτά που το προσωπικό θα παραλάβει για τα τραπέζιά (bar service) καθώς και να φροντίσει τους πελάτες που κάθονται στο μπαρ. Άλλες ευθύνες περιλαμβάνουν:

• Παραγγελία ποτού και μπύρας
• Αλλαγή του αερίου μπύρας
• Παραγγελία μη αλκοολούχων ποτών, όπως σόδα και χυμοί
• Τακτοποίηση και συνεχή έλεγχο στο ψυγείο μπύρας και τα ράφια ποτών
• Δημιουργία βραδινών και / ή εβδομαδιαίων ειδικών ποτών και άλλων προωθητικών ενεργειών

Χαρακτηριστικά ενός καλού Bartender

Ένας καλός Bartender θα ακούει τους πελάτες ενώ παράλληλα θα βοηθήσει το υπόλοιπο προσωπικό. Αυτός ή αυτή πρέπει να είναι υπεύθυνος, δεδομένου ότι συνήθως κλείνει το εστιατόριο κάθε βράδυ και φροντίζει ακόμη και ζητήματα νυχτερινών εισπράξεων. Κανένα άλλο άτομο στο προσωπικό, εκτός από έναν manager ή ιδιοκτήτη, έχει τόσο μεγάλη πρόσβαση στα χρήματα όσο ο Bartender. Για τον λόγο αυτό και μόνο, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το πρόσωπο που προσλαμβάνετε για αυτήν την θέση στο μπαρ έχει μια ειλικρινή και αξιόπιστη φήμη. Οι συστάσεις είναι απόλυτη ανάγκη.

Οι Bartender πρέπει να είναι καλοί ακροατές, ή τουλάχιστον να τους παριστάνουν.  Όποια και αν είναι η αιτία, πρέπει να είναι σε θέση να αλληλεπιδράσουν με τους πελάτες. Εάν ένας μπάρμαν εμφανίζει τον εκνευρισμό του απέναντι στον πελάτη ή απλά τον αγνοεί εντελώς, ο πελάτης είναι πολύ πιθανό να μην επιστρέψει. Με λίγα λόγια, είναι απαραίτητο, να μπορεί να διαβάσει τον κάθε πελάτη και να δρα ανάλογα με τις επιθυμίες του τελευταίου.

Μόνο έμπειροι Bartender , παρακαλώ!

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά σε έναν καλό Bartender είναι η εμπειρία. Η γραμμή προσφοράς είναι μια πρακτική εργασία. Δεν μπορεί κανείς να το μάθει από ένα βιβλίο. Πρέπει να το κάνει στην πράξη! Για το λόγο αυτό, είναι μια πολύ κακή ιδέα να προσλάβετε κάποιον νέο, ​​που μόλις τελείωσε την σχολή του, ως κύριο μπάρμαν. Ένας απόφοιτος ενός ΙΕΚ bartending είναι ιδανικός για μια θέση bar-back ή ακόμα και σε μια πολύ χαλαρή βάρδια, αλλά σίγουρα δεν είναι η ιδανική επιλογή για την πολυάσχολη κατάσταση του Σαββατοκύριακου.

Ερωτήσεις για να κάνετε στους υποψηφίους Bartenders.

Όταν πρόκειται να προσλάβετε κάποιον για τη συγκεκριμένη θέση, ζητήστε από τους υποψηφίους να περιγράψουν τα προηγούμενα εργασιακά τους περιβάλλοντα. Είναι τα προηγούμενα εστιατόρια όπου δούλευαν παρόμοια με το δικό σας; Εάν ο υποψήφιος εργάστηκε μόνο σε μια γραμμή εξυπηρέτησης, τότε ίσως να μην είναι η ιδανική επιλογή για να τρέξετε ένα πολυάσχολο μπαρ. Άλλες ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε περιλαμβάνουν:

  • Πώς χειρίζεστε τους μεθυσμένους πελάτες;
  • Πώς χειρίζεστε ένα πολυάσχολο μπαρ;
  • Πώς αντιμετωπίζετε έναν δυσαρεστημένο πελάτη;
  • Έστω ότι έχετε κάποιο πρόβλημα με κάποιο άλλο άτομο από το προσωπικό, τι κάνετε;
  • Είστε πιστοποιημένοι;

Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, είναι δύσκολο να βρίσκεστε σε όλα τα μέρη ανά πάσα στιγμή και να γνωρίζετε όλα όσα συμβαίνουν. Ωστόσο, σίγουρα θα πρέπει να προσέξετε τον νέο σας Bartender. Ρωτήστε το προσωπικό σας (ιδιωτικά) πώς τους φαίνεται η συνεργασία με τον νέο σας υπάλληλο. Ενώ πολλοί εργαζόμενοι δεν θέλουν να ανακατευτούν ή να “καρφώσουν”, μπορείτε να παρατηρήσετε τις απαντήσεις τους. Είναι ενθουσιώδεις; Είναι καχύποπτοι κλπ; Ένα καλό αφεντικό γνωρίζει το προσωπικό του και θα ξέρει αν η συνεργασία του νέου του Bartender είναι ιδανική με το υπόλοιπο προσωπικό.

Source :

CABARE