Η Airbnb έχει ξεπεράσει το στάδιο της «τάσης» και πλέον με 2 εκατομμύρια διαθέσιμα καταλύματα σε 34.000 πόλεις σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζεται ως η νέα λύση στον κλάδο της φιλοξενίας για πολλούς ταξιδιώτες και ειδικά τους νεότερους. Τι μπορούν να κάνουν, λοιπόν, οι ξενοδόχοι για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά την Airbnb;

airbnb-

  1. Όχι ένα απλό ξενοδοχείο, αλλά ένα ολοκληρωμένο πακέτο διακοπών

Οι πελάτες δεν θέλουν απλά ένα μέρος να μείνουν. Θέλουν να ζήσουν μία ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία και, πολύ περισσότερο, σε ένα οικογενειακό ή φιλικό ταξίδι αναψυχής. Μπορείτε, λοιπόν, να βοηθάτε στις μεταφορές των ταξιδιωτών από και προς το ξενοδοχείο, να διοργανώνετε εκδρομές, να προσφέρετε σεμινάρια μαγειρικής με συνταγές της τοπικής κουζίνας και γενικά να δίνετε στους πελάτες σας συμβουλές για το πού να πάνε και τι να δουν.

  1. Γνωρίστε καλά τις ανάγκες των επισκεπτών σας

Στην Airbnb πολλές φορές οι διαμένοντες τουρίστες δεν έρχονται σε επαφή με τον ιδιοκτήτη, δεν υπάρχει προσωπική σχέση και όλα λειτουργούν μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας. Εκμεταλλευτείτε αυτό το γεγονός και προσπαθήστε να ικανοποιήσετε προσωπικά τους πελάτες σας. Αν για παράδειγμα κάποιος επισκεφτεί το ξενοδοχείο μόνο για λίγες μέρες στα πλαίσια ενός επαγγελματικού ταξιδιού είναι πολύ πιθανό να επιλέξει ένα ξενοδοχείο το οποίο θα συνεργάζεται με μία εταιρία ταξί για τις μετακινήσεις του.

  1. Επικεντρωθείτε στα προτερήματα της επιχείρησής σας

Μπορεί η Airbnb να προσφέρει ανεξαρτησία κινήσεων και ίσως πιο οικονομικές λύσεις, αλλά μπορείτε να κάνετε τους πελάτες σας να καταλάβουν ότι αυτό μπορεί και να μην είναι καλό. Χρησιμοποιείστε προς όφελός σας, για  παράδειγμα, το γεγονός ότι το ξενοδοχείο παρέχει πολλές ανέσεις, που μπορούν να κάνουν πολύ πιο εύκολο ένα ταξίδι. Πρωινό, ζεστό νερό ανά πάσα στιγμή, καθαρές πετσέτες και νέα σεντόνια κάθε μέρα είναι χαρακτηριστικά τα οποία δεν βρίσκει κανείς εύκολα σε σπίτια της Airbnb.

  1. Χρησιμοποιήστε κι εσείς το διαδίκτυο

Η Airbnb λειτουργεί μέσω μίας διαδικτυακής πλατφόρμας και στηρίζεται στις κριτικές ων τουριστών. Γι αυτό, λοιπόν, στραφείτε κι εσείς στο ίντερνετ. Όπως έχουμε ξαναπεί, το ξενοδοχεία χρειάζεται να έχουν μία όμορφη, εύκολη και καλοφτιαγμένη ιστοσελίδα, με φωτογραφίες του χώρου και των δωματίων, πληροφορίες και πλέον, καλό θα ήταν, να παρέχονται και υπηρεσίες online κρατήσεων. Επίσης, η παρουσία της εκάστοτε ξενοδοχειακής μονάδας στα social media μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά και για προβολή ως ένα εργαλείο Marketing αλλά και για να είστε σε συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες. Μην ξεχνάτε να ευχαριστείτε στην περίπτωση των καλών κριτικών, αλλά αντίστοιχα να απαντάτε με ευγένεια σε κακά σχόλια, χωρίς να τα απομακρύνετε αμέσως από τη σελίδα σας (Δείτε εδώ: Πώς να αντιμετωπίσετε τις αρνητικές online κριτικές).