Το άνοιγμα ενός μπαρ μπορεί να είναι μια πολύ ριψοκίνδυνη επιχείρηση. Αλλά τα μεγάλα ρίσκα συνήθως φέρνουν και μεγάλες ανταμοιβές.

μπαρ

Για να είστε ένας επιτυχημένος ιδιοκτήτης bar, εστιάστε την προσοχή σας πρώτα στην επιχείρησή σας και παραμείνετε οργανωμένοι. Δημιουργήστε έναν προϋπολογισμό και προσπαθήστε να μην ξεφύγετε από αυτόν. Να είστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο και να είστε πάντοτε σε ετοιμότητα. Αν, λοιπόν, θέλετε να ανοίξετε ένα μπαρ, ακολουθούν ορισμένα βήματα για να σας βοηθήσουν, από το wikihow.com.

Η εισχώρηση στην αγορά των bar συνεπάγεται αυστηρό ανταγωνισμό. Θα ανταγωνίζεστε άλλα μπαρ στην περιοχή, καθώς και άλλες επιλογές ψυχαγωγίας και λιανικής πώλησης. Σήμερα, οι άνθρωποι, επίσης, μπορούν εύκολα να προμηθευτούν το αλκοόλ στο τοπικό κατάστημα ή στο παντοπωλείο της γειτονιάς χωρίς πολύ ταλαιπωρία. Έτσι, το να είσαι στην βιομηχανία των bar δεν είναι κάτι εύκολο. Σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις, 3 από τα 4 bar αποτυγχάνουν στο πρώτο έτος λειτουργίας τους.

Να είστε προετοιμασμένοι για ένα διαφορετικό πρόγραμμα εργασίας. Ειδικά κατά το πρώτο έτος λειτουργίας, οι ιδιοκτήτες των μπαρ θα πρέπει να διαχειρίζονται προσωπικό και να κλείνουν μέχρι τις 4 ή 5 μ.μ. κάθε βράδυ και στη συνέχεια να επιστρέφουν και πάλι στο μαγαζί στις 11 το πρωί.

Δημιουργήστε ένα λεπτομερές επιχειρηματικό σχέδιο. Γνωρίστε τα δημογραφικά στοιχεία της γειτονιάς και το κοινό που προσπαθείτε να προσελκύσετε. Η ύπαρξη επιχειρηματικού σχεδίου θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε χρηματοδότηση, την οποία οι τράπεζες διστάζουν να προσφέρουν.

Αν πρόκειται να έχετε ζωντανή μουσική, μάθετε και μελετήστε το κοινό που προσπαθείτε να προσελκύσετε. Υπάρχουν μπαρ με θέμα την country μουσική, ή την πανκ, την ροκ, την jazz κλπ. Η προσέλκυση του ίδιου είδους πελατείας που ταιριάζει στο θέμα του bar σας είναι ένα συν, όχι μια αναγκαιότητα.

Ονομάστε την επιχείρησή σας. Παρόλο που το ξενοδοχείο σας έχει ήδη όνομα, είναι καλύτερο το μπαρ του ξενοδοχείου να έχει δικό του όνομα, λειτουργώντας σαν ανεξάρτητη επιχείρηση, καθώς αυτό που θέλετε, είναι να μην έρχονται σε αυτό μόνο οι πελάτες του ξενοδοχείου σας, αλλά και πελάτες που διαμένουν αλλού (κάτοικοι της περιοχής, τουρίστες κλπ.). Η ονοματοδοσία είναι πιο περίπλοκη από όσο φαντάζεστε και είναι εξίσου σημαντική με άλλες πτυχές της επιχείρησης. Το όνομα του μπαρ σας θα είναι η ζωντανή διαφήμισή του, η ενσάρκωση του τι αντιπροσωπεύει. Βεβαιωθείτε ότι συνδέεται με τους πελάτες.

Δημιουργήστε ένα μοναδικό μενού. Αν πρόκειται να σερβίρετε φαγητό ή ποιοτικά κοκτέιλ, ξοδέψτε λίγο επιπλέον χρόνο για τα συστατικά. Άλλωστε, το φρέσκο ​​είναι πάντα το καλύτερο. Προσπαθήστε να φτιάξετε το μενού του μπαρ σε συνδυασμό με το θέμα του μπαρ, εφόσον διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο. Ένα μπαρ με μεξικάνικο θέμα θα ήταν λάθος να μην προσφέρει π.χ. τεκίλα ή μαργαρίτες.

 

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE