Η εικόνα των ξενοδοχείωνΗ “εικόνα” του ξενοδοχείου είναι η πρώτη προτεραιότητα των ιδιοκτητών και των διαχειριστών του. Η ταχύτατη εξάπλωση των social media και η συνεχής χρήση τους από πελάτες, που σχολιάζουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, έχει ως αποτέλεσμα νέες υποχρεώσεις για τους επιχειρηματίες. Εμείς θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές για να αντιμετωπίσετε με επιτυχία τα νέα δεδομένα.

Άμεσες και προσωπικές απαντήσεις 
Με την ίδια ταχύτητα και αμεσότητα, που θα απαντούσατε στο αίτημα ενός πελάτη, που ήρθε στο γραφείο σας, πρέπει και να απαντήσετε (ιδανικά μέσα σε ένα 24ωρο), όταν ένας πελάτης κάνει κάποιο σχόλιο ή θέσει κάποιο ερώτημα στην online κοινότητα. Επίσης, καλό θα ήταν να προσπαθείτε να απαντάτε με έναν προσωπικό τόνο, απευθυνόμενοι στον καθένα ονομαστικά. Η γρήγορη και προσωπική ανταπόκριση σας στα σχόλια – ανεξάρτητα από το εάν πρόκειται για θετικά ή αρνητικά σχόλια – αφενός θα εκτιμηθεί θετικά από τους πελάτες αλλά και από τους υποψήφιους πελάτες, και αφετέρου θα δημιουργήσει καλύτερες σχέσεις μεταξύ σας.

Προώθηση σχετικής κουλτούρας
Είναι σημαντικό να εμφυσήσετε στους υπαλλήλους σας την αξία της βελτίωσης της “εικόνας” σας. Κάθε νέο μέλος του προσωπικού – στο πλαίσιο της εκπαίδευσής του -καλό θα ήταν να ενημερωθεί για τα σχόλια των πελατών σας στις ιστοσελίδες με κριτικές κοινού, όπως το TripAdvisor.

Είναι σημαντικό για τους πελάτες σας να γνωρίζουν ότι ενδιαφέρεστε για αυτούς και ότι είστε διαθέσιμοι για να τους ακούσετε offline και online. Ακόμη και ένας δυσαρεστημένος πελάτης, όταν δει άμεση ανταπόκριση στο αίτημά του, θα σχηματίσει θετική εικόνα για εσάς.