Τι Διαμορφώνει το Μέλλον του Τουρισμού; Οι νέες καταναλωτικές τάσεις και η αναγκαιότητα της αναπροσαρμογής των καναλιών προώθησης των προορισμών

Η νέα πραγματικότητα που δημιουργείται μετά την πρώτη διετία από την αρχή της πανδημίας και η αναπόφευκτη αναγκαιότητα προσαρμογής των καναλιών και του περιεχομένου προώθησης των τουριστικών προορισμών, αποτέλεσε το αντικείμενο μιας διευρυμένης μελέτης της Horwath HTL

“Ποτέ μην κοιτάξεις πίσω, εκτός εάν θέλεις να πας προς αυτήν την κατεύθυνση” Henry David Thoreau

Η πανδημία του COVID-19 θα παραμείνει για καιρό στη συλλογική μας μνήμη λόγω των
καταστροφικών επιπτώσεών της στην παγκόσμια οικονομία. Ο τομέας του τουρισμού μετρά τις
πληγές του και όλα τα σενάρια πλέον καταλήγουν στο γεγονός ότι θα επιστρέψουμε στα προκρίσης επίπεδα το 2023-2024.

Ωστόσο, υπάρχει ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που όλες οι εταιρείες θα πρέπει να διαχειριστούν
καθώς προχωράμε προς την μετά-COVID εποχή, ιδιαίτερα εκείνες που συνδέονται με τον τομέα
των υπηρεσιών. Αυτό της προσαρμοστικότητας.

Όλοι πρέπει να προσαρμοστούμε πλέον σε νέους κανόνες, πρότυπα και αξίες που επηρεάζουν
και θα συνεχίσουν να επηρεάζουν την κοινωνική μας συμπεριφορά, και συνεπώς τη συμπεριφορά
μας ως καταναλωτές, ιδιαίτερα ως καταναλωτές ταξιδιωτικών και τουριστικών υπηρεσιών.
Το κλείσιμο των συνόρων, τα απαγορευτικά μέτρα και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί ανάγκασαν τον
τομέα του τουρισμού να ζήσει την χειρότερη περίοδο στην πρόσφατη ιστορία του. Τα τελευταία
δύο χρόνια, οι οικονομικές απώλειες και το κλείσιμο των ξενοδοχείων ήταν κάτι πολύ σύνηθες,
δημιουργώντας ένα επίπεδο αβεβαιότητας που οι περισσότεροι δεν έχουν βιώσει ποτέ και
δύσκολα θα ξεπεράσουν.

Πρέπει όμως να πιέσουμε τον εαυτό μας να κοιτάξει μπροστά και να είναι έτοιμος να
αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα. Η αλλαγή δεν είναι εύκολη ούτε άμεση, αλλά η βιομηχανία του
τουρισμού και της φιλοξενίας έχει δείξει και στο παρελθόν την ανθεκτικότητα και την ικανότητά
της να ανακάμπτει από απροσδόκητες καταστάσεις.

Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι πώς οι προορισμοί και οι επιχειρήσεις θα προσαρμοστούν
στους παράγοντες που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας. Ο κοινωνικός
αντίκτυπος της πανδημίας είναι ξεκάθαρος σε όλους μας και μας έχει αναγκάσει να αλλάξουμε
τον τρόπο που ζούμε. Καθημερινές ρουτίνες όπως οι πρακτικές εργασίας, οι αγοραστικές
συνήθειες, ακόμη και οι διαπροσωπικές σχέσεις έχουν αλλάξει, επηρεάζοντας ή/και αλλάζοντας
τη συμπεριφορά μας. Ο τομέας του τουρισμού θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη αυτές τις νέες
τάσεις έτσι ώστε να επανέλθει και να συνεχίσει να ευδοκιμεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τι Διαμορφώνει το Μέλλον του Τουρισμού; Οι νέες καταναλωτικές τάσεις

Ανάγκη Αναπροσαρμογής των εργαλείων προώθησης προορισμών

ΠΗΓΗ: solcrowe.gr