Σύμφωνα με τη Lucy Fuggle στο trekksoft.com, όλοι θέλουμε να ξεχωρίσουμε στη δουλειά μας, ωστόσο συμβαίνει συχνά να κολλήσουμε στη ρουτίνα και στις υποχρεώσεις μας, μην αφήνοντας τελικά χώρο για τη δημιουργικότητα. Το δημοσίευμα αναφέρει με ποιους τρόπους μπορεί ένας επαγγελματίας στο χώρο του τουρισμού, να γίνει ακόμη πιο δημιουργικός στη δουλειά του:

%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1

1. Χρόνος για σκέψη
Αντί να βιάζεται να φέρει εις πέρας τις δουλειές του, ο ξενοδόχος πρέπει να αφήνει λίγο ελεύθερο χρόνο, ώστε να κάτσει και να σκεφτεί προς τα πού κατευθύνεται η επιχείρησή του, και ίσως έτσι να σκεφτεί και κάποια καλή ιδέα, για το πώς να διαφοροποιηθεί στην αγορά.

2. Ορισμός της διαφορετικότητας της επιχείρησης
Ένα ξενοδοχείο, για να έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πρέπει να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο, όπως να προσφέρει επιπλέον δωρεάν ή με χρέωση παροχές (π.χ. υπηρεσίες σπα) ή πρωτότυπες δραστηριότητες (π.χ. δωμάτια απόδρασης, “escape rooms”, που έχουν γίνει πολύ δημοφιλή τελευταία ή οργανωμένες πεζοπορίες, για τους πιο ενεργητικούς πελάτες).

3. Κατανόηση των αναγκών των πελατών
Μόλις ο ξενοδόχος καταλάβει τι θέλει ο πελάτης, μπορεί να παρέχει δημιουργικές λύσεις, για να καλύψει αυτές τις ανάγκες με μοναδικό τρόπο, που θα δώσει νέα, φρέσκια εικόνα στο ξενοδοχείο του.

4. Εξωτερίκευση ταυτότητας
Ο ξενοδόχος πρέπει να πάρει έμπνευση από ότι αγαπά και ότι τον ορίζει -ακόμη και εκτός δουλειάς- και να εντάξει αυτά τα στοιχεία στη δουλειά του, από τη σχεδίαση της ιστοσελίδας της επιχείρησης (π.χ. design με έντονα, φωτεινά χρώματα ή σκούρα και κλασικά), μέχρι τις δημοσιεύσεις του στα social media, και τη διαμόρφωση του ξενοδοχείου του, π.χ η αγαπημένη του μουσική να παίζει στο background στην υποδοχή (εφόσον ταιριάζει και με το στυλ του ξενοδοχείου) και αντίστοιχα η διακόσμηση να είναι απλή και μίνιμαλ ή vintage και κλασική, δίνοντας έτσι μια εικόνα του εαυτού του, στους πελάτες του.

5. Σκέψη πέρα από το συνηθισμένο
Βέβαια για να σκεφθεί ιδέες πέρα από το συνηθισμένο, πρέπει πρώτα να ορίσει τι είναι συνηθισμένο για τη δουλειά του, όπως υπηρεσίες, τρόπος επικοινωνίας με πελάτες κλπ. Αφού ορίσει τη δουλειά του, τότε μπορεί να σκεφτεί πως μπορεί να την κάνει εναλλακτικά, κάτι που θα ανανεώσει το ξενοδοχείο του και θα το διαφοροποίησει από τον ανταγωνισμό.

+ Η ταυτότητα του brand και η δημιουργικότητα πρέπει να διαπνέει κάθε τι που κάνει ο ξενοδόχος!