Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να πετύχουν περισσότερες άμεσες κρατήσεις;
Με τις προμήθειες των ταξιδιωτικών site και πρακτόρων να αγγίζουν το 20% -ή και περισσότερο- είναι απολύτως κατανοητό τα περισσότερα ξενοδοχεία να προσπαθούν να πετύχουν περισσότερες άμεσες κρατήσεις. Ο καλύτερος τρόπος, λοιπόν, για να παρακάμψετε τα ταξιδιωτικά γραφεία και site, είναι να αυξήσετε τις διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες και να οδηγήσετε τους επίδοξους πελάτες στα δικά σας site, χωρίς… παρακάμψεις.
Πώς μπορείτε να δείτε τον αριθμό των άμεσων κρατήσεων να ανεβαίνει στο ξενοδοχείο σας;
-
Πείτε όχι στις κρυφές χρεώσεις και τα ψιλά γράμματα
Οι ταξιδιώτες που επισκέπτονται το site σας ή ζητούν πληροφορίες τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, θέλουν ξεκάθαρες απαντήσεις, συνολικές τιμές και ανταγωνιστικές προσφορές. Έτσι, λοιπόν, αποφύγετε τις «κρυφές» χρεώσεις και τα επιπλέον κόστη σε κάθε υπηρεσία και να είστε σαφείς στον τιμοκατάλογό σας.
-
Κάντε μία έκπτωση στους διαδικτυακούς σας πελάτες
Για να πείσετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να κλείσουν τα δωμάτιά τους απευθείας από το site, μπορείτε να προσφέρετε μία έκπτωση της τάξης του 10 – 15% για τις online κρατήσεις. Μπορεί να είναι μία μειωμένη τιμή στα δωμάτια, αλλά είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει τον επισκέπτη και να οδηγήσει τελικά στην αύξηση των κρατήσεων.
-
Αυξήστε τη δραστηριότητά σας στα social media
Όπως έχουμε ξαναπεί [Δείτε εδώ: Πώς μπορούν οι μικρές ξενοδοχειακές μονάδες να επωφεληθούν από τα social media;], οι πελάτες σας είναι πολύ πιθανό να σας «ψάξουν» πρώτα μέσα από τα social media και κυρίως μέσα από το Facebook. Γι’ αυτό, λοιπόν, φροντίστε να ανανεώνετε συχνά το προφίλ σας και, φυσικά, να κοινοποιείτε συχνά την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
-
Φτιάξτε mobile-friendly ιστοσελίδα
Όλο και περισσότερες κρατήσεις ταξιδιών, εισιτηρίων και ξενοδοχείων γίνονται πλέον μέσω του smartphone και του tablet. Γι’ αυτό, λοιπόν, φροντίστε τόσο η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, όσο το πρόγραμμα κρατήσεων, αλλά και τα email σας να είναι mobile-friendly, δηλαδή να μπορεί εύκολα κανείς να τα διαβάζει μέσα από μία μικρότερη οθόνη, όπως αυτή του κινητού.
-
Ανανεώστε την ιστοσελίδα σας ανάλογα με τη σεζόν
Πέρα από το σήμα / logo του ξενοδοχείου σας και τα βασικά μενού, μπορείτε να ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας ανάλογα με την εποχή του χρόνου, τις προσφορές που έχετε, και τα δρώμενα της εποχής. Αν, για παράδειγμα, διοργανώνεται ένα διάσημο μουσικό φεστιβάλ στην περιοχή σας, ανεβάστε στην ιστοσελίδα σας ένα σχετικό κείμενο και κάντε μία προσφορά για το Σαββατοκύριακο του φεστιβάλ.
-
Χρησιμοποιείστε ειδοποιήσεις στην ιστοσελίδα σας
Είναι μία κλασσική τακτική marketing. Όταν, για παράδειγμα, ένας επισκέπτης έχει παραμείνει παραπάνω από ένα λεπτό στο site τους ξενοδοχείου σας, μπορεί να εμφανιστεί μία pop – up ειδοποίηση (αυτόματα), για να τον πληροφορήσετε για την τρέχουσα προσφορά στις κρατήσεις ή για κάποια αλλαγή, που έχει γίνει στο ξενοδοχείο.
-
Μην ξεχνάτε τις προωθητικές ενέργειες μέσω email
Το να στέλνετε email με αποκλειστικές προσφορές -για ανάκτηση πελατών- είναι μία επίσης συνήθης τακτική. Το email marketing έχει αποδειχτεί αρκετά αποτελεσματικό όσον αφορά στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ πελατών και ξενοδοχείου και μπορείτε να στοχεύσετε επίδοξους πελάτες και να τους δελεάσετε με ένα μόνο μήνυμα. Εξάλλου, αν έχει ήδη ξεκινήσει μία διαδικτυακή συζήτηση, δεν θα σκεφτούν να στραφούν σε κάποιον τρίτο για να κλείσουν το δωμάτιο, αλλά θα επικοινωνήσουν απευθείας με εσάς.