Πελάτες και ξενοδοχεία διαμορφώνουν το προϊόν
eleftheriaonline.gr*
Τα μυστικά του Story Telling, της τάσης στο μάρκετινγκ που «το προϊόν πλέον έχει τη δική του ιστορία να αφηγηθεί», αποκάλυψαν διακεκριμένοι ομιλητές, στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργανώνει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, με θέμα “Νέα Μέσα και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό”.
Στη σημερινή δεύτερη και τελευταία ημέρα των εργασιών του συνεδρίου, ο Φίλιππος Ζαμπέλης, διευθυντής τμήματος υποδοχής στην Costa Navarino, επισήμανε ότι «οι ιστορίες είναι ο τρόπος να προσελκύσεις τον πελάτη και να δεθείς μαζί του συναισθηματικά». Το παιχνίδι της προσέλκυσης των πελατών κερδίζεται από αυτόν που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού και οι ιστορίες που περιβάλλουν, ένα προϊόν, μία υπηρεσία, λειτουργούν ως μαγνήτες, όπως αναφέρθηκε. Πλέον, τα brands αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά και, την ίδια στιγμή, πελάτες και ξενοδοχεία διαμορφώνουν το προϊόν. Αναφερόμενος σε έρευνα διεθνούς οίκου, ο κ. Ζαμπέλης τόνισε ότι το 90% των καταναλωτών εμπιστεύεται φίλους και γνωστούς, προκειμένου να επιλέξει μία υπηρεσία ή ένα προϊόν και όχι την προϊοντική διαφήμιση. Μεταξύ άλλων, στην Costa Navarino, όπως είπε, οι υπηρεσίες των spa περιβάλλονται με τις ιστορίες από το παλάτι του Νέστορα.
(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: eleftheriaonline.gr