Οι καιροί αλλάζουν και, ευτυχώς για τους ταξιδιώτες, αλλάζει μαζί τους και η ξενοδοχειακή βιομηχανία. Σύμφωνα με το travelpulse.com, η συνεχώς μεταβαλλόμενη τεχνολογία έχει πυροδοτήσει πολλές νέες τάσεις, που θα ενθουσιάσουν τους επισκέπτες.

le-meridien-new-orleans

Μεταμόρφωση των λόμπι

Το λόμπι χάνει την παλιά του χρησιμότητα και μεταμορφώνεται σε ένα νέο χώρο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα Le Meridien Hotels ‘s & Resorts (Starwood Hotels & Resorts). Το Le Meridien Hub μετατρέπει το λόμπι σε ένα δημόσιο χώρο, όπου οι επισκέπτες θέλουν πραγματικά να είναι. Είτε πρόκειται για επαγγελματικές συναντήσεις, είτε για καφεδάκι και ενημέρωση, λόμπι σαν το Le Meridien Hub αναδεικνύουν τις ατελείωτες δυνατότητες αυτού του χώρου, που μέχρι πρότινος ήταν παραμελημένος [Περισσότερα εδώ για το Le Meridien Hub].

Ψηφιακό self-check-in

Το Ψηφιακό Κλειδί, όπως των Hilton Hotels,  επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν check-in, να επιλέξουν το δωμάτιό τους και να ξεκλειδώσουν την πόρτα του δωματίου τους, μόνο με το smartphone τους, ενώ άλλα ξενοδοχεία έχουν εισαγάγει self-check-in περίπτερα, που επιτρέπουν στους επισκέπτες να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν
[Περισσότερα εδώ για το Hilton’s Digital Key].

SoniCast

Με το SoniCast, το οποίο πρόσφατα εγκαταστάθηκε σε μερικά ξενοδοχεία στο Σαν Φρανσίσκο, οι επισκέπτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο από χιλιάδες εφαρμογές από την τηλεόραση του δωματίου τους.

Εικονική πραγματικότητα

Η Εικονική Πραγματικότητα υπόσχεται να διαδραματίσει καίριο ρόλο στην τουριστική βιομηχανία και τα ξενοδοχεία έχουν ήδη αρχίσει να την αγκαλιάζουν. Ορισμένα ξενοδοχεία του Λας Βέγκας έχουν θέσει σε πιλοτική λειτουργία συστήματα ψυχαγωγίας για ενηλίκους, που χρησιμοποιούν εικονική πραγματικότητα μέσα στο δωμάτιο, ενώ τα Best Western Hotels & Resorts θα εισάγουν αυτό το καλοκαίρι την Εμπειρία Εικονικής Πραγματικότητας Best Western (BWVRE) στα 2.200 ξενοδοχεία τους στη Β. Αμερική. Η Εμπειρία αυτή θα προσφέρει πρόσβαση σε βίντεο υψηλής ποιότητας από πλατφόρμες όπως η Google Maps και το YouTube, για να δουν -ακριβώς- οι επισκέπτες τι μπορούν να περιμένουν από το ξενοδοχείο, που θα μείνουν [Περισσότερα εδώ για την Εικονική πραγματικότητα].

Τοπική κουζίνα 

Σήμερα, δεν είναι αρκετό για ένα ξενοδοχείο να διαθέτει απλώς ένα εστιατόριο στο χώρο του. Πλέον οι επισκέπτες επιθυμούν να δοκιμάσουν τοπικά εδέσματα και ποτά. Και τα ξενοδοχεία το έχουν καταλάβει και για αυτό ενσωματώνουν στο μενού τους παραδοσιακά πιάτα με τοπικά συστατικά, καθώς και τοπικά ποτά, όπως τοπική μπύρα και άλλα οινοπνευματώδη ποτά στο bar τους, προσφέροντας στους επισκέπτες ένα ακόμη λόγο για να μείνουν.