Με κάθε μήνα που περνά, υπάρχει καθήκον φροντίδας στους επισκέπτες και τους ενδιαφερόμενους να επισκεφτούν τους δείκτες απόδοσης του ξενοδοχείου σας για επιτυχία στο διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Είτε θέλετε να αυξήσετε τον αριθμό των επισκεπτών είτε θέλετε να βρείτε αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ για να αυξήσετε την επωνυμία του ξενοδοχείου σας, υπάρχουν επτά βασικές μετρήσεις απόδοσης που πρέπει να λάβετε υπόψη:

  • Ποιότητα επισκεπτών
    Η ποιότητα των επισκεπτών είναι μια νέα μέτρηση που έχει χρησιμοποιηθεί από προχωρημένους εμπόρους για τον προσδιορισμό της παρουσίας των επισκεπτών του ιστότοπου που αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο και εκείνων που δεν το κάνουν. Οι μετρήσεις απόδοσης εξετάζουν έννοιες όπως εάν οι πιθανοί επισκέπτες αναζητούν το ξενοδοχείο για μια εκδήλωση, για κράτηση, ανάγνωση ή οποιαδήποτε άλλη σελίδα σημασίας σχετικά με τις ενέργειες. Αυτή η μέτρηση μετριέται προκειμένου να προσδιοριστεί η συνάφεια του περιεχομένου στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας και εάν ταιριάζει με τις αναζητήσεις που κάνουν οι επισκέπτες-στόχοι.
  • Ποιότητα επισκεπτών ανά κανάλι
    Το περαιτέρω φιλτράρισμα της ποιότητας των επισκεπτών στον ιστότοπό σας από τα αντίστοιχα κανάλια επικοινωνίας θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε την προέλευση της πλειονότητας των ποιοτικών επισκεπτών. Με αυτό, μπορεί να υποτεθεί ότι η εστίαση σε αυτό το κανάλι θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά ποιοτικής επισκεψιμότητας που ενδέχεται να μετατραπούν σε δωμάτια για κράτηση.
  • Σύνολο επισκέψεων
    Αυτή είναι μια μέτρηση απόδοσης ομπρέλας που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και προελεύσεων λόγω της απλοϊκής σημασίας της. Στην πραγματικότητα, θα χρησιμοποιήσετε την πραγματική εκδοχή αυτής της διαδικασίας καθώς εξετάζετε τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών για να φτάσετε στις πόρτες σας ενάντια στην απόδοση. Τείνει να δώσει μια επισκόπηση των συνολικών στοιχείων, ενώ αποδεικνύει ότι ο ιστότοπος κράτησης έχει χρησιμοποιήσει θετικές λέξεις-κλειδιά. Ωστόσο, τα δεδομένα που συλλέγονται από την εξέταση των συνολικών προβολών μπορούν να παραμορφωθούν με αύξηση έως και 50% λόγω του ότι τα προγράμματα ανίχνευσης bot κολλάνε. Επομένως, μην υποθέτετε ότι κάθε αριθμός συσχετίζεται με έναν νέο πιθανό επισκέπτη.
  • Κυκλοφορία ανά κανάλι
    Με αυτό, είναι σημαντικό να κατανοήσετε από πού προέρχονται οι συνολικές προβολές: οι αυξήσεις στην επισκεψιμότητα 5 δευτερολέπτων ενδέχεται να υποδηλώνουν ρομπότ, η επισκεψιμότητα από μη συμμετέχουσες χώρες μπορεί να είναι ανεπιθύμητη και η επισκεψιμότητα που προέρχεται από αχρησιμοποίητα κανάλια κοινωνικών μέσων μπορεί να υποδηλώνει θετική κοινή χρήση και κενό σε πιθανή επιτυχία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Αν και ορισμένα είναι θετικά στατιστικά στοιχεία αφοσίωσης των προσκεκλημένων σας και άλλα είναι αρνητικοί αριθμοί που βασίζονται σε αυτοματοποιημένες διαδικασίες, όλα πρέπει να εξαιρούνται από τη μηνιαία ανάλυση μετρήσεων απόδοσης, καθώς δεν αντιπροσωπεύουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου σας.
  • Μοναδικοί επισκέπτες
    Ένας άλλος τύπος μέτρησης απόδοσης που είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψη είναι ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών που μπορούν εύκολα να προσδιοριστούν χρησιμοποιώντας μια διεύθυνση IP επισκεπτών σύμφωνα με τα cookie δεδομένων περιόδου σύνδεσης που δημιουργούνται στον ιστότοπό σας. Όλες οι ιστοσελίδες, ακόμη και οι ξενοδοχειακές, θα συλλέγουν δεδομένα που θα καθορίζουν αν βλέπετε νέους επισκέπτες ή επισκέπτες που επιστρέφουν κάνοντας πολλές επισκέψεις από την ίδια διεύθυνση IP με έναν μόνο χρήστη. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη γνώση, είναι σημαντικό να προχωρήσετε με προσοχή και να δείτε τα δεδομένα ως τάσεις και όχι ως απόλυτους αριθμούς.
  • Μοναδικοί επισκέπτες ανά κανάλι
    Μέσω της ζωτικής εμπειρίας που δίνει προτεραιότητα στην επιτυχία του διαδικτυακού μάρκετινγκ, έχει σημειωθεί ότι η προβολή μοναδικών επισκεπτών πρέπει να κατηγοριοποιηθεί ανάλογα με το κανάλι παραπομπής τους. Η ανακάλυψη από πού ταξιδεύουν καθένας από τους καλεσμένους σας μπορεί να αποτελέσει βασικό γρανάζι για να κατανοήσετε πού μπορούν να γίνουν βελτιώσεις και μπορούν να εφαρμοστούν νέες εστίες για να δημιουργήσετε ένα ισχυρότερο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ του ξενοδοχείου και των καλεσμένων σας. Ακολουθούν ορισμένα από τα κανάλια που προτείνουμε τη μέτρηση μετρήσεων απόδοσης έναντι: General and local SEO, Organic reach, Social media, Direct URL, Paid advertising, Emails or newsletters,Referral, Partner or affiliate link.

Επομένως, δοκιμάστε να εφαρμόσετε αυτούς τους μετρήσιμους δείκτες απόδοσης στο διαδικτυακό πρόγραμμα σχεδιασμού και παρακολούθησης του ξενοδοχείου σας καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021. Η πιο αποτελεσματική μέθοδος για αυτό θα είναι μέσω της χρήσης διαδικτυακών ομάδων SEM που παρέχουν μια καθορισμένη και προσαρμοσμένη προσέγγιση για τη διασφάλιση της επιτυχίας μάρκετινγκ στο διαδίκτυο για όλο το 2021 και μετά.

Πηγή: Milestone Internet Marketing