Η βιομηχανία φιλοξενίας εξελίσσεται. Ταυτόχρονα, όμως οι ταξιδιώτες είναι νευρικοί και ανησυχούν για την υγεία και την ασφάλεια τους. Η πανδημία επιβάλλει, λοιπόν, νέους κανόνες και η κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορεί πλέον να επιτευχθεί αποκλειστικά μέσω διαπροσωπικών αλληλεπιδράσεων, κάτι που σημαίνει ότι η πληρότητα είναι σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Η πανδημία έχει αποκαλύψει ένα τεχνολογικό χάσμα στον ξενοδοχειακό κλάδο και για πολλούς, είναι καιρός είτε να αποτύχουν είτε να εξελιχθούν. Στο παρελθόν, στοιχεία «καινοτομίας» όπως ο αυτόματος καθαρισμός ξενοδοχείων και τα ρομπότ εξυπηρέτησης έχουν γίνει πλέον πραγματικότητα σε πολλά ξενοδοχεία λόγω της πανδημίας. Τα ρομπότ επιτρέπουν ανέπαφες παραδόσεις και υπηρεσίες check in / out, ενώ ακόμη μπορούν να χρησιμοποιούν υπεριώδη ακτινοβολία για να εξαφανίσουν μικροοργανισμούς και να απολυμάνουν χώρους.

Παρόλο που δεν μπορούν όλα τα ρομπότ να μιλήσουν φυσικά, ένα chatbot εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να απαντήσει σχεδόν σε κάθε ερώτηση που μπορεί να έχει ένας επισκέπτης, καθώς και να παρέχει υπηρεσίες check-in / out και κρατήσεων. Τα Chatbots δεν είναι μια εντελώς νέα τεχνολογία, καθώς ήδη χρησιμοποιούνται σε πολλές ξενοδοχειακές μονάδες.

Η παραδοσιακή αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο είναι πιο δύσκολο να πραγματοποιηθεί σε μια εποχή που οι άνθρωποι μειώνουν τις προσωπικές τους αλληλεπιδράσεις. Οι περιηγήσεις μέσω βίντεο είναι ένας τρόπος, λοιπόν, να προσφερθούν εξατομικευμένες περιηγήσεις στους επισκέπτες. Το κλειδί για αυτήν τη στρατηγική είναι η εξατομίκευση, επειδή οι εικονικές περιηγήσεις μπορούν να είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο για πολλά ξενοδοχεία, αλλά μια εξατομικευμένη περιήγηση στο ξενοδοχείο και οι ανέσεις του καθώς ισχύουν για έναν δυνητικό πελάτη είναι μοναδική.

Με την εφαρμογή ενός συνδυασμού των παραπάνω, μπορεί ένα ξενοδοχείο να εξοικονομήσει χρήματα που χρειάζεται για να επενδύσει στις αναβαθμίσεις που θέλουν οι πελάτες του. Παρέχοντας μια γρήγορη και ανέπαφη εμπειρία από την αρχή έως το τέλος, το ξενοδοχείο  μπορεί να γίνει ένα ασφαλές καταφύγιο για τους ταξιδιώτες που έχουν επίγνωση της υγείας και επιθυμούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τον προορισμό τους.

Στο επίκεντρο πλέον δεν βρίσκεται το design καθ’αυτό και η αισθητική, αλλά πρωταρχικός στόχος, πλέον, είναι η ασφάλεια. Μπορεί να φαίνεται ριψοκίνδυνο να πραγματοποιηθεί μια μεγάλη επένδυση σε μια αγορά που πλήττεται συνεχώς, αλλά οι τεχνολογίες είναι το κλειδί που θα αποφέρει κέρδος και θα μειώσει το κόστος, εν τέλει, ώστε το ξενοδοχείο σας να επιβιώσει και να αναπτυχθεί.