Πως μόνο από το Check-in θα καταφέρετε να σας κάνουν περισσότερες κριτικές
Το ξενοδοχείο σας δεν λαμβάνει αρκετές κριτικές; Τότε πρέπει να αναρωτηθείτε τι κάνετε λάθος.
Δικαιολογίες όπως “οι πελάτες δεν ξέρουν πως να κάνουν Online μια κριτική” ή “είναι δύσκολο να πείσεις τον πελάτη να κάνει κριτική”, δεν πρέπει να σας κάνουν να επαναπαυτείτε, αλλά αντιθέτως είναι λόγος για να δράσετε, και μάλιστα άμεσα, και να δείτε τι κάνετε λάθος.
Εάν δεν λαμβάνει το ξενοδοχείο κριτικές, πιθανότατα συμβαίνει το παρακάτω:
Δεν έχετε σχέσεις με τους πελάτες!
Ένα απλό πρώτο βήμα για να το αλλάξετε, είναι να αναθεωρήσετε τη διαδικασία Check-in του ξενοδοχείου σας!
Εάν περιορίζεστε απλώς σε ένα μέτριο χαιρετισμό του πελάτη κατά το Check-in, και δεν επικοινωνείτε καθόλου με το πελάτη κατά τη διαμονή του, αλλα απλώς λέτε ένα τυπικό “γεια σας” όταν περνάει, το πιθανότερο είναι ότι ο πελάτης δεν θα κάνει την κριτική του μετά.
Κατά το Check-in είναι σημαντικό η ρεσεψιόν να δείχνει ενδιαφέρον στο πελάτη και να του κάνει ερωτήσεις, ώστε να τον εξυπηρετήσει όσο το δυνατόν καλύτερα.
Οι ερωτήσεις όπως “πώς είστε;” ή “πώς ήταν το ταξίδι σας;” δείχνει ενδιαφέρον, ενώ οι ερωτήσεις όπως “γιατί ήρθατε στην περιοχή, για δουλειά ή αναψυχή;” ή “έχετε ξαναέρθει;” βοηθούν τον υπάλληλο να κατανοήσει καλύτερα την επίσκεψη του πελάτη, και να δώσει τις καλύτερες δυνατές οδηγίες.
Στη συνέχεια, αφού αποσαφηνιστούν τα βασικά και φανεί ότι και ο πελάτης θέλει να ακούσει κάτι παραπάνω από τη ρεσεψιόν για το ταξίδι του, πρέπει να γίνουν πιο διευκρινιστικές ερωτήσεις όπως “τι κουζίνα και τύπο εστιατορίου προτιμάτε;” ή “σκοπεύετε να δείτε αξιοθέατα;”.
Τέλος, αφού δώσετε τις εξατομικευμένες προτάσεις σας στον πελάτη για την περιοχή, του δίνετε και βασικές οδηγίες για να μάθει και πως θα πάει ως εκεί.
Εάν δείξετε ενδιαφέρον και βοηθήσετε τον πελάτη, να αξιοποιήσει καλύτερα το ταξίδι του, σίγουρα θα λάβετε περισσότερες θετικές κριτικές!