Μείωση των ξενοδοχειακών δαπανών. Είναι εφικτό;
Η διαχείριση των δαπανών στη βιομηχανία της φιλοξενίας είναι μια δύσκολη δουλειά που γίνεται κάθε χρόνο όλο και δυσκολότερη. Η οικονομική κρίση, καλώς ή κακώς επηρεάζει κάθε μικρή η μεγάλη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, γεγονός που επιβάλλει μια πιο αποδοτική διαχείριση των πόρων με ταυτόχρονη μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Από τις αποπληρωμές των δανείων, τους μισθούς του προσωπικού, έως και η αποπληρωμή των προμηθευτών, είναι μερικά από τα σημαντικότερα έξοδα τα οποία απαιτούν συνεχή ενασχόληση και συνεχή αναπροσαρμογή, ώστε όλοι να μένουν ικανοποιημένοι.
1. Προσοχή στη μισθοδοσία
Η μισθοδοσία είναι ένα από τα κυριότερα μέρη του οικονομικού προϋπολογισμού ενός ξενοδοχείου. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μειωθεί ανά άτομο, καθώς αυτό θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα. Ένα ικανοποιημένο προσωπικό είναι πιο αποδοτικό, και μια μείωση μισθού θα επηρεάσει αυτήν την αποδοτικότητα. Η μόνη λύση σε αυτό, είναι οι μισθοί να διατηρηθούν σταθεροί, και η τυχόν επιβράβευση ή αύξηση να γίνεται ποιοτικά και όχι με χρηματικό ποσό. Για παράδειγμα η προσφορά κουπονιών για τα λειτουργικά έξοδα του προσωπικού από το supermarket μέχρι τον κυριακάτικο καφέ είναι κάτι, που θα διατηρήσει τα έξοδα του ξενοδοχείου σε ένα καλό επίπεδο και το προσωπικό ευχαριστημένο.
2. Αυτοματοποίηση
Ο αυτοματισμός είναι, αναμφισβήτητα, αποτελεσματικός τρόπος για την εξοικονόμηση κόστους. Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν το ρομπότ Relay από το Savioke για να παρέχουν ανέσεις στα δωμάτια, αποδεικνύοντας ότι η ιδέα μπορεί να λειτουργήσει και ότι οι επισκέπτες ενδιαφέρονται για αυτό το είδος της υπηρεσίας. Ακόμα, οι τύποι αυτοματοποίησης που είναι αποδεκτοί στην φιλοξενία παραμένουν ένα θέμα συζήτησης για την αναζήτηση μιας απάντησης. Για το λόγο αυτό, οι ξενοδόχοι πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με αυτό που αυτοματοποιούν και στο τι αναθέτουν στον άνθρωπο. Μια άλλη επιλογή είναι τα αυτοματοποιημένα check-in ή kiosks, όπου οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου είναι έτοιμοι να βοηθήσουν τους επισκέπτες με ερωτήσεις εάν προκύψουν. Ακόμα και εδώ, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσέχουν να μην υπερβούν τα όρια τους πολύ γρήγορα.
3. Ανανέωση Μέτρων Βιωσιμότητας
Το 2019 είναι το έτος που μπορεί να μειώσει τα εξοδα των επιχειρήσεων φιλοξενίας και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω βιώσιμης τεχνολογίας και αναλυτικών στοιχείων. Χαρακτηριστικά παραδείγματα που μειώνουν τα έξοδα που καταλήγουν στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας είναι ο φωτισμός LED ως ένας τομέας όπου τα ξενοδοχεία μπορούν να επενδύσουν λίγα χρήματα σήμερα και να δουν γρήγορες επιστροφές αύριο. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους να βρεθούν οι αδυναμίες βιωσιμότητας ενός ξενοδοχείου είναι μέσω ενός ενεργειακού ελέγχου.
4. Μεγιστοποίηση φήμης στο διαδίκτυο
Η πραγματοποίηση περικοπών δεν είναι πάντα εύκολη και η απόφαση για το τι θα πρέπει να περικοπεί είναι μια οδυνηρή διαδικασία για πολλούς ξενοδόχους. Ωστόσο, αναφέρεται ότι η πιο εύκολη διαδρομή, για την επίτευξη αυτού του στόχου, είναι να αναζητήσετε τρόπους για το ξενοδοχείο σας να αυξήσει τη θέση του σε ιστοσελίδες όπως το TripAdvisor και να μειώσει τις δαπάνες που δεν συμβάλλουν στην αύξηση αυτής της φήμης. Με λίγα λόγια, θα πρέπει να γίνει μια σωστή ταξινόμηση των προτεραιοτήτων.
5. Εξάλειψη του Dead Space
Ο ευκολότερος τρόπος να ελαχιστοποιηθεί το κόστος είναι η έρευνα και η σωστή σκέψη για την χρήση όλων των χώρων ενός ξενοδοχείου. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του σωστού design και τη σωστής διάταξης. Είναι δυνατό για τα καλά σχεδιασμένα ξενοδοχεία να πραγματοποιήσουν μια τεράστια απόδοση της επένδυσης από μικρούς χώρους που χρησιμοποιούνται σωστά. Για παράδειγμα, στη Νέα Υόρκη, τα τραπέζια εστιατορίων είναι κοντά, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να δουλεύουν κάθε ίντσα χώρου.