Η περίοδος των γιορτών είναι αρκετά πιεστική ιδιαίτερα για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που καλούνται να εξυπηρετήσουν πολλούς πελάτες ταυτόχρονα.

Ένας καλός manager δεν μπορεί να ελαφρύνει το φόρτο εργασίας, ωστόσο μπορεί να καθοδηγήσει σωστά το προσωπικό, ώστε να διαχειριστεί καλύτερα τα αυξημένα του καθήκοντα, παρέχοντας:

Ανατροφοδότηση για την απόδοσή τους

Ως εργοδότης ή manager, αφιερώστε χρόνο για να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους σας για τις καταστάσεις, που είναι πιθανό να συμβούν, μέσα στις γιορτές. Υπάρχουν εφαρμογές, που επιτρέπουν στους εργοδότες να δίνουν ουσιαστικό feedback στους υπαλλήλους τους σε πραγματικό χρόνο, βαθμολογώντας την απόδοσή τους σε μία συγκεκριμένη ενέργεια, δίνοντας έτσι στον υπάλληλο μία καλή εικόνα για το τι πρέπει να βελτιώσει ή να συνεχίσει να κάνει με τον ίδιο τρόπο.

Είναι λογικό κατά τη διάρκεια της γιορτών, να αναμένετε λίγο χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών, καθώς η πληρότητα χτυπάει κόκκινο. Αντί να θυμώνετε και να χαλάτε τη σχέση μας το προσωπικό, δείξτε υπομονή και ενθαρρύνετε το προσωπικό να βελτιωθεί, ενώ κάντε ότι περνάει από το χέρι σας, για να βοηθήσετε το προσωπικό να διαχειριστεί το φόρτο εργασίας, π.χ. με την αναβολή λιγότερο σημαντικών εργασιών για μετά τις γιορτές.

Εκπαίδευση για τη συμπεριφορά τους

Εάν ένας υπάλληλος βγάζει θετική διάθεση, θα επηρεάσει θετικά και τους πελάτες. Αλλά αυτό λειτουργεί και αντίστροφα, καθώς η αρνητική στάση του υπαλλήλου, επηρεάζει αρνητικά τον πελάτη.

Σκεφτείτε, λοιπόν, πώς θα κερδίσετε τους πελάτες σας και διδάξτε την ομάδα σας να κάνει ό,τι μπορεί για να δημιουργήσει μια φιλική ατμόσφαιρα. Μην ξεχνάτε ότι τα χαμόγελα είναι μεταδοτικά. Εάν χαμογελάτε εσείς, δημιουργείτε μία καλή διάθεση στους υπαλλήλους σας, κάτι που μεταδίδεται και στους πελάτες σας!

πρώτη δημοσίευση: Δεκέμβριος 2017