Εάν δυσκολεύεστε να βρείτε τι να απαντήσετε στις κριτικές των πελατών σας, εμείς σας προτείνουμε κάποιες απαντήσεις για τις θετικές, τις αρνητικές αλλά και τις ανάμεικτες κριτικές, που έκαναν οι πελάτες για το ξενοδοχείο σας.

Απαντήσεις σε θετικές κριτικές

Αγαπητέ Ταξιδιώτη. Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας και για την επιλογή του ξενοδοχείου μας…

  1. Χαιρόμαστε που απολαύσατε τη διαμονή σας και ανυπομονούμε να σας έχουμε και πάλι στο ξενοδοχείο μας.
  2. Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να βαθμολογήσετε τη διαμονή σας μαζί μας.
  3. Εάν ταξιδέψετε πάλι σύντομα στην περιοχή μας, μην διστάσετε να μας τηλεφωνήσετε και να κλείσετε τη διαμονή σας σε προνομιακή τιμή.
  4. Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε μια τέλεια βαθμολογία και συστήνετε το ξενοδοχείο μας σε άλλους ταξιδιώτες.
  5. Κάντε “checkout” στις σελίδες μας στο Facebook και στο Twitter για προσφορές που μπορεί να σας ενδιαφέρουν. Ανυπομονούμε να σας δούμε ξανά σύντομα.
  6. Εάν οι κριτικές αφορούν το προσωπικό: Εκτιμούμε πραγματικά τα ευγενικά σας λόγια για το προσωπικό μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το προσωπικό, σας έκανε να αισθανθείτε σαν στο σπίτι σας. Αυτό είναι πραγματικά το κύριο μέλημά μας.
  7. Εάν οι κριτικές αφορούν την τοποθεσία: Χαίρομαι που βρήκατε την τοποθεσία μας βολική. Εξερευνήσατε όσο θα θέλατε την περιοχή; Αν όχι, μπορείτε να μας επισκεφθείτε ξανά, και ευχαρίστως να μοιραστούμε μαζί σας τα αξιοθέατα που πρέπει να επισκεφθείτε, καθώς και μερικούς κρυμμένους θησαυρούς στην περιοχή.

Απαντήσεις σε Μέτριες κριτικές

Αγαπητέ Ταξιδιώτη. Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας και για την επιλογή του ξενοδοχείου μας…

  1. Εκτιμούμε ότι αφιερώσατε χρόνο για να μας δώσετε τόσο λεπτομερή κριτική σχετικά με τη
    διαμονή σας. Λυπούμαστε πολύ που κάποια πράγματα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας δεν ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες και στις προσδοκίες σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι παρατηρήσεις σας έχουν μεταφερθεί στη διαχείριση. Ελπίζουμε να μας δώσετε άλλη μια ευκαιρία.
  2. Χαιρόμαστε που η εμπειρία σας ήταν θετική, ωστόσο απογοητευτήκαμε που το Χ δεν ανταποκρίθηκε στις ανάγκες σας. Το σχόλιό σας θα χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση του προσωπικού μας.
  3. Χαιρόμαστε που είχατε καλή συνολική διαμονή, ωστόσο, ζητάμε συγνώμη για τις δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Μην διστάσετε να μας καλέσετε και θα προσπαθήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε, να διορθώσουμε την κατάσταση.

Απαντήσεις σε Αρνητικές κριτικές

Αγαπητέ Ταξιδιώτη. Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας και για την επιλογή του ξενοδοχείου μας…

  1. Εκτιμούμε ότι αφιερώσατε χρόνο να μας δώσετε τόσο λεπτομερή κριτική σχετικά με τη
    διαμονή σας. Λυπούμαστε που η διαμονή σας δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας.
  2. Είμαστε πολύ απογοητευμένοι που ακούσαμε ότι βρήκατε την υπηρεσία μας κάτω από τις προσδοκίες σας. Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα. Στείλτε μας email, για να επικοινωνήσει μαζί σας, με τηλέφωνο ή email, ο Διευθυντής μας και να συζητήσει μαζί σας προσωπικά τα θέματα σας.
  3. Τα σχόλιά σας είναι απαραίτητα για την εκπαίδευση του προσωπικού μας, ώστε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Ελπίζουμε να μας δώσετε άλλη μια ευκαιρία.