Ένα επιτυχημένο εστιατόριο δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται, αλλά στηρίζεται πάντα σε μια συγκεκριμένη ψυχολογία. Αυτή η ψυχολογία παρουσιάζεται παρακάτω με γραφικό τρόπο, για να περιγράψει τα σημαντικότερα κλειδιά της επιτυχίας ενός μοναδικού εστιατορίου. 

Ένα σημαντικό κλειδί για την επιτυχία φαίνεται να αποτελεί το χρώμα. Το χρώμα υπάρχει παντού στην καθημερινότητα και επηρεάζει όλα τα συναισθήματα. Τα ζεστά χρώματα είναι αυτά που ανοίγουν την όρεξη και μπορούν να χρησιμοποιηθούν παντού.

Επειδή, λοιπόν, για να επιτύχει ένα εστιατόριο στον κλάδο του οι αισθήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο, πρέπει να παρέχονται στον επισκέπτη πολλά και διαφορετικά ερεθίσματα, από την όραση έως την όσφρηση κλπ. Για παράδειγμα, η μυρωδιά από φρεσκοψημένο ψωμί μπορεί να φέρει αναμνήσεις σε έναν πελάτη, να τον κάνει να νιώσει οικεία και φυσικά να θέλει να επιστρέψει και πάλι στο εστιατόριο.

Στο ίδιο μήκος κύματος, δημιουργίας οικειότητας στον χώρο, συμβάλλει και ο φωτισμός. Ανάλογα με τα φωτιστικά, την ποικιλία τους, τα σχέδιά τους, την ποσότητα και την έντασή τους, δημιουργείται ένα εντελώς διαφορετικό κλίμα. Επομένως, ανάλογα με το συνολικό concept του εστιατορίου  θα πρέπει να επιλέγεται και ο αντίστοιχος φωτισμός.

Πέρα από την ικανοποίηση της γεύσης, της όρασης, και της όσφρησης, σημασία έχει και η ικανοποίηση της ακοής. Η ακουστική παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία. Το είδος του εστιατορίου, ή ακόμη κι αν συμπεριλαμβάνει μπαρ, θέτουν τα κριτήρια για το πόση ένταση θα πρέπει να έχει η μουσική.

Τέλος, η αρχιτεκτονική και η διακόσμηση του χώρου αποτελούν ένα ακόμη κλειδί για την επιτυχία ενός εστιατορίου. Η οργάνωση του χώρου είναι εκείνη που καθορίζει την ποιότητα της εμπειρίας του πελάτη αλλά και την ποιότητα της εξυπηρέτησης από το προσωπικό. Εάν, για παράδειγμα, η οργάνωση του χώρου και η διακόσμηση δεν επιτρέπει στο προσωπικό να βλέπει από παντού όλους τους πελάτες, η εξυπηρέτηση δεν θα είναι η καλύτερη δυνατή.

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE