Οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες του κόσμου έχουν προχωρήσει μπροστά όλον τον τελευταίο καιρό και πλέον ανακοινώνουν νέους κώδικες καθαρισμού.

Το ξέσπασμα του covid έχει κοστίσει σε ξενοδοχεία στις Ηνωμένες Πολιτείες περισσότερα από 23 δισεκατομμύρια δολάρια σε μείωση των εσόδων από τα μέσα Φεβρουαρίου. Καθώς αυτά τα ακίνητα προετοιμάζονται για μια νέα λειτουργική πραγματικότητα – μια που πρέπει να εξισορροπεί τους νόμους και το άγχος των καταναλωτών- οι μεγαλύτερες ξενοδοχειακές εταιρείες του κόσμου έχουν εμφανιστεί με νέες οδηγίες και κώδικες καθαρισμού.

Pedro Vilela/Getty Images

Περισσότερος καθαρισμός, περισσότερες δουλειές;

Η νέα πραγματικότητα για τους κανόνες καθαρισμού δεν προτείνει υψηλότερο βαθμό καθαριότητας ή σημαντική απόκλιση από την προ-Covid εποχή, αλλά αυτά τα μέτρα, εάν εφαρμοστούν πλήρως, θα αλλάξουν ουσιαστικά τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχείων. Τα τελευταία χρόνια, πολλές εργασίες καθαρισμού βελτιώθηκαν ή αντικαταστάθηκαν. Τα σύνθετα νέα πρωτόκολλα καθαρισμού θα μπορούσαν να αναζωογονήσουν αυτές τις θέσεις εργασίας, και ίσως να προσθέσουν καινούργια, ειδικά καθώς τα επίπεδα πληρότητας ανακάμπτουν. Αυτά τα νέα μέτρα – και η πραγματικότητα που πρέπει να τηρηθούν στο μέλλον – υποδηλώνουν την ανάγκη για περισσότερους εργαζόμενους σε όλο το φάσμα εργασιών.

Κώδικες, όχι αυστηροί κανόνες

Οι νέες οδηγίες καθαρισμού προορίζονται ως γενικά βοηθητικά εργαλεία. Είναι κατευθυντήριες οδηγίες και βέλτιστες πρακτικές, όχι αυστηροί κανόνες.

Η υγιεινή γίνεται προσωπική

Τα ξενοδοχεία μπουτίκ θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν επιπλέον εμπόδια καθώς επιδιώκουν να συνδυάσουν την καθαριότητα με ατομική έκφραση. «Κάνουμε ό, τι είναι δυνατόν για να υπερβούμε απλώς τη συμμόρφωση με τις νέες απαιτήσεις της μητρικής μάρκας μας, της Hyatt, και της κυβερνητικής πολιτείας της Βιρτζίνια για να διασφαλίσουμε ότι η καρδιά και η ψυχή του ακινήτου μας παραμένει ανέπαφη», δήλωσε ο Μάθιου Μπρινκ, γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου.

Οι νέες ευθύνες των επισκεπτών

Οι οπτικές ενδείξεις θα είναι υψίστης σημασίας καθώς τα μεγάλα και μικρά ξενοδοχεία ξαναχτίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σε μια πρόσφατη έρευνα περίπου 4.600 ερωτηθέντων, διαπιστώθηκε ότι η βελτιωμένη υγεία και καθαρισμός είναι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση κάποιου να μείνει σε ξενοδοχείο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι περισσότερες από τις νέες οδηγίες ενθαρρύνουν στοιχεία που βλέπει το κοινό, όπως σήμανση κοινωνικής απόστασης, σφραγίδες που αναγνωρίζουν ότι ένα δωμάτιο έχει απολυμανθεί, πάνελ Plexiglas και άλλα.

Πηγή: www.nytimes.com