Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν έχουν ποτέ την ευκαιρία να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους περισσότερο από μία φορά το χρόνο, και μερικά από αυτά μπορεί και να μην το εκπαιδεύουν καθόλου.

Όταν πλησιάζει μία χαμηλής κινητικότητας περίοδος, σχεδιάστε μια εκπαίδευση για όλο το προσωπικό και αξιοποιήστε παραγωγικά το χρόνο σας.

Στην εκπαίδευση, συμπεριλάβετέ τους όλους και όχι μόνο τους επικεφαλής τμημάτων.

Προγραμματίστε το 3-4 εβδομάδες πριν, δίνοντας στον καθένα αρκετό χρόνο για να προετοιμαστεί.

Η εκπαίδευση μπορεί να αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών, στη διαχείριση σχολίων πελατών και online / κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, στις πωλήσεις, στις κρατήσεις κλπ. ή γενικότερα σε όποιο τομέα της επιχείρησης, θα θέλατε να αλλάξει ο τρόπος που γίνεται κάτι ή να βελτιωθεί.

Επίσης, να σημειωθεί ότι η περίοδος με λιγότερη πελατεία είναι εξαιρετική στιγμή για να πραγματοποιήσετε περιηγήσεις εξοικείωσης στα αξιοθέατα της περιοχής που βρίσκεται το ξενοδοχείου, καθώς και στα εστιατόρια, που βρίσκονται κοντά, έτσι ώστε η ομάδα να μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες πληροφορίες και συμβουλές για το τι αξίζει να επισκεφθούν.