Τα μικρότερα μενού και η δυναμική τιμολόγηση θα μπορούσαν να προστατεύσουν τα καθαρά κέρδη

Τα εστιατόρια θα πρέπει να ρίξουν μία πιο προσεκτική ματιά στη στρατηγική του μενού και τα χρήματα που δαπανούνται για τις προμήθειες, προκειμένου να προστατεύσουν τα καθαρά κέρδη τους εν μέσω του κυμαινόμενου κόστους των συστατικών και των πιέσεων στις λειτουργικές δαπάνες, τονίζουν οι ειδικοί.

«Οι εστιάτορες πρέπει να αντιληφθούν πως το να έχουν ένα βελτιωμένο μενού δεν σημαίνει απαραίτητα πως αυτό θα πρέπει να εξυπηρετεί τα γούστα όλων των πελατών. Πρέπει να γίνουν πιο ακριβείς σχετικά με το τι προσφέρουν γιατί η προσθήκη πολλών διαφορετικών επιλογών στο μενού κοστίζει πάρα πολύ», επισημαίνει ο Darcy Kurtz, CMO της εταιρείας BentoBox. «Το κόστος των συστατικών είναι τόσο υψηλό που δεν μπορεί να μεταβιβαστεί πλήρως στον καταναλωτή χωρίς να βλάψει τις πωλήσεις και οι πελάτες είναι ήδη επιφυλακτικοί με τις υψηλές τιμές των μενού», συμπληρώνει ο Kurtz.

Οι τιμές στα μενού θα συνεχίσουν να αυξάνονται το 2023, αλλά με πιο αργό ρυθμό (5%) από πέρυσι, που η αύξησή τους έφτασε περίπου το 8%. Συγκεκριμένα ο Paul Westra, Διευθύνων Σύμβουλος Έρευνας Επενδύσεων Εστιατορίων της Capital One, αναφέρει ότι τα εστιατόρια θα πρέπει να λαμβάνουν 200 μονάδες βάσης περισσότερες στην τιμολόγηση απ’ ότι στις αυξήσεις του κόστους των τροφίμων, της εργασίας και της ενέργειας, για να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους χωρίς να βλάψουν τις πωλήσεις.

Λαμβάνοντας υπόψη τα λεγόμενα του Xu, η δυναμική τιμολόγηση του μενού θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει τα εστιατόρια να μεγιστοποιήσουν το κέρδος κατά τις ώρες αιχμής και η ψηφιακή τεχνολογία θα μπορούσε να διευκολύνει τους χειριστές ώστε να αλλάζουν τις προσφορές ή τις τιμές τους πολλές φορές μέσα στην ημέρα.

Πηγή: www.restaurantdive.com