Εάν το προϊόν, που προσφέρετε, δεν είναι μοναδικό στην αγορά, τότε πρέπει να προσπαθήσετε λίγο παραπάνω για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, και να αποκτήσετε πιστούς πελάτες.

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι το παν για μια επιχείρηση, που θέλει να πετύχει στην αγορά. Με τα παρακάτω Tips μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση, που προσφέρετε, και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα:

1. Να χαιρετάτε πάντα με χαμόγελο τους πελάτες σας.
Ένα χαμόγελο μόνο μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην εξυπηρέτηση.

2. Να προσφέρετε μια τέλεια εμπειρία χρήστη στην ιστοσελίδα σας.
Οι νέοι πελάτες κατά πάσα πιθανότητα θα σας βρουν από την ιστοσελίδα, οπότε είναι πολύ σημαντικό να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση.

3. Να προσφέρετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.
Ο κάθε πελάτης έχει διαφορετική προσωπικότητα, καθώς και άλλες ανάγκες και επιθυμίες, και θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα, εάν προσαρμόσετε την εξυπηρέτηση στα μέτρα του. Η ικανοποίηση μιας ειδικής απαίτησης του πελάτη, εάν είναι λογική φυσικά, θα του κάνει θετική εντύπωση, και πιθανότατα θα τον πείσει να σας εμπιστευτεί και στο μέλλον, αλλά και να σας προτείνει σε φίλους.

4. Να δίνετε άμεσες απαντήσεις.
Όταν ο πελάτης τηλεφωνεί στο ξενοδοχείο σας, περιμένει κάποιος να απαντήσει, ενώ όταν σας στέλνει Email θα περιμένει μέσα σε ένα 24ωρο απάντηση. Η καθυστέρηση από μέρους σας δείχνει αδιαφορία.

5. Να επιβραβεύετε τους σταθερούς πελάτες σας.
Στην προσπάθεια σας να κερδίσετε νέους πελάτες, μην ξεχνάτε τους ήδη πελάτες σας. Να έχετε στο νου σας ότι είναι πολύ πιο ακριβή η προσπάθεια να φέρετε νέους πελάτες, από το να διατηρήσετε τους παλιούς.

Αυτές ήταν κάποιες βασικές συμβουλές για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Ακόμη και αν δεν μπορείτε να τις υλοποιήσετε όλες, καλό θα ήταν να υιοθετήσετε τις περισσότερες. Σε κάθε περίπτωση, εάν θέλετε να βελτιωθείτε, πρέπει να λαμβάνετε κριτική από τους πελάτες σας, ώστε να δείτε που πρέπει να εστιάσετε.

Δείτε ακόμη: